Σχόλια

Μιά, τοὐλάχιστον, παράδοξη Ἔκθεση θρησκευτικῆς ζωγραφικῆς.

Πρεσβυτέρου Βασιλείου Κοκολάκη

Μιά, τοὐλάχιστον, παράδοξη Ἔκθεση θρησκευτικῆς ζωγραφικῆς.


Μέσα στά πλαίσια τῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καί τῆς παγκοσμιοποιήσεως τῶν τελευταίων χρόνων, κάποιες Μητροπόλεις προσπαθοῦν ὅλο καί περισσότερο νά προσεγγίσουν ἀλλοθρήσκους ἤ ἀλλοδόξους μέ ποικίλους τρόπους. Ἕνας ἀπό αὐτούς εἶναι καί ἡ θρησκευτική τέχνη.

«ΝΑΙ ΣΤΟΝ ΕΡΩΤΑ, ΟΧΙ ΣΤΟ AIDS» - ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΚΡΙΤΙΚΗ

ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΗΝΑ

«ΝΑΙ ΣΤΟΝ ΕΡΩΤΑ, ΟΧΙ ΣΤΟ AIDS» - ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΚΡΙΤΙΚΗ

πάρχει ρωτας σατανικός, πο περιέχει δηλητηριώδη, θανατηφόρα μικρόβια. Ὑπάρχει ἔρωτας θεϊκός - ἀγάπη, καρπὸς τοῦ Παναγίου Πνεύματος, ποὺ προέρχεται ἀπὸ ἀγαθὴν συνείδηση καὶ εἶναι ἀχώριστος μὲ τὴν χαρά, τὴν εἰρήνη, τὴν μακροθυμία, τὴν χρηστότητα, τὴν ἀγαθωσύνη, τὴν πίστη, τὴν πραότητα, τὴν ἐγκράτεια. Ἄραγε ποιὸν ἔρωτα ἀπ’ τοὺς ὡς ἄνω δύο προβάλουν τὰ κανάλια τῆς τηλεόρασης στοὺς ὀρθοδόξους Ἕλληνες; Ποιὸς ἀπὸ τοὺς δύο εἶναι ὁ τελικὸς στόχος προβολῆς παγκοσμίως τὴν 1η Δεκεμβρίου; Ἀπάντηση στὸ ἐρώτημα δίνουν κάποιοι ἀνευθυνοϋπεύθυνοι, ἐφ’ ὅσον παραγγέλουν ἢ προβάλουν ἀναίσχυντα τὰ προφυλακτικὰ ὡς μέσον προφύλαξης ἀπὸ τὴ φοβερὴ μάστιγα τοῦ αἰῶνα μας, τὸ AIDS, ἐνῶ συνιστοῦν τὶς ἀπελευθερωμένες, λέγε καλύτερα ἀσύδοτες, ἐρωτικὲς σχέσεις μεταξὺ τῶν ἀνθρώπων.

Ἔκπληκτοι οἱ νοήμονες Ὀρθόδοξοι Ἕλληνες ἀποροῦμε. Γνωρίζουμε ὅτι ὁ ἔρωτας ὡς δωρεὰ τοῦ Θεοῦ ποὺ εἶναι ἡ Ἀγάπη («Ὁ Θεὸς ἀγάπη ἐστίν»[1]) εἶναι πρῶτα ἀπ’ ὅλα ἁγνὸς καὶ μᾶς προφυλάσσει, Ἐκεῖνος, ἀπὸ κάθε εἴδους ψυχικῆς καὶ σωματικῆς ἀσθενείας μὲ τὴν ἁγνότητα καὶ τὴν ἐγκράτεια στὸν ἄγαμο βίο μας καὶ τὴν σωφροσύνη εἰς τὸν ἔγγαμο. Μᾶς θωρακίζει ἐφ’ ὅρου ζωῆς ὑπενθυμίζοντας παντοῦ καὶ πάντοτε τὸν αἰώνιον λόγον τοῦ Θεοῦ Λόγου: «Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσὶ μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων»[2]. Φρονῶ ὅτι τὰ ἅγια εἶναι τὰ ἄχραντα Μυστήρια τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας μας καὶ οἱ μαργαρίτες εἶναι τὰ λόγια τοῦ Χριστοῦ ποὺ τὸ Ἅγιο Πνεῦμα κρατᾷ ζωντανὰ καὶ ἐπίκαιρα μέσα ἀπὸ τὴ ζωὴ καὶ τὴν κοινωνία τῶν Ἁγίων. Ἐξάλλου ὁ Χριστός μας εἶναι ὁ πολύτιμος Μαργαρίτης. Γι’ αὐτὸ καλούμεθα ἀπ’ τὸν Ἀπόστολο Παῦλο νὰ ἀποκτήσουμε τὸ ἴδιον μὲ Αὐτὸν φρόνημα[3].

Μήπως λοιπὸν προβάλοντες στὶς τηλεοράσεις τὸ slogan «ναὶ στὸν ἔρωτα, ὄχι στὸ AIDS» προσπαθοῦν κάποιοι νὰ μᾶς ποῦν κάτι ἄλλο βορβορῶδες καὶ διεστραμμένο; Σίγουρα ναί· διότι ἡ εἰκόνα ποὺ πλασάρεται στὴν τηλεόραση, μὲ τὸ ὡς ἄνω slogan, μιλάει ἀπὸ μόνη της (μιά εἰκόνα - χίλιες λέξεις). Καὶ εἶναι ἡ ἑξῆς: Ἄντρες καὶ γυναῖκες γυμνοὶ ὁ ἕνας πίσω ἀπ’ τὸν ἄλλο χωρὶς αἰδῶ σὲ παράταξη πλήρους ἀσχημοσύνης. Ὄντως θέαμα οἰκτρὸν ποὺ μόνο κύνες καὶ χοῖροι, δηλαδὴ ἄλογα ζῶα μποροῦν νὰ παρουσιάσουν· ποτὲ ἄνθρωποι καὶ μάλιστα Ὀρθόδοξοι.

Ὁ ἅγιος Ἀπόστολος Παῦλος αὐστηρὰ καὶ ἐν Ἁγίῳ Πνεύματι γράφει «φανερὰ δέ ἐστι τὰ ἔργα τῆς σαρκός, ἅτινά ἐστι μοιχεία, πορνεία, ἀκαθαρσία, ἀσέλγεια, εἰδωλολατρία, φαρμακεία, ἔχθραι, ἔρεις, ζῆλοι, θυμοί, ἐριθεῖαι, διχοστασίαι, αἱρέσεις, φθόνοι, φόνοι, μέθαι, κῶμοι καὶ τὰ ὅμοια τούτοις, ἃ προλέγω ὑμῖν καθὼς καὶ προεῖπον, ὅτι οἱ τὰ τοιαῦτα πράσσοντες βασιλείαν Θεοῦ οὐ κληρονομήσουσιν»[4], ὅπως ἐπίσης: «… τοῦτο γάρ ἐστε γινώσκοντες, ὅτι πᾶς πόρνος ἢ ἀκάθαρτος ἢ πλεονέκτης, ὅς ἐστιν εἰδωλολάτρης, οὐκ ἔχει κληρονομίαν ἐν τῇ βασιλείᾳ τοῦ Χριστοῦ καὶ Θεοῦ. Μηδεὶς ὑμᾶς ἀπατάτω κενοῖς λόγοις· διὰ ταῦτα γὰρ ἔρχεται ἡ ὀργὴ τοῦ Θεοῦ ἐπὶ τοὺς υἱοὺς τῆς ἀπειθείας. μὴ οὖν γίνεσθε συμμέτοχοι αὐτῶν.»[5]

Ἐδῶ ξεσκεπάζονται ἀπόλυτα τὰ πονηρὰ σχέδια καὶ ὁ δόλος ὅλων αὐτῶν ποὺ ἐνῶ ἐπιδιώκουν δῆθεν νὰ προφυλάξουν τὸν κόσμο ἀπὸ τὸ AIDS, ἐν τούτοις προτρέπουν τοὺς ἀμαθεῖς καὶ ἀστηρίκτους εἰς τὴν πίστιν, ἀλλὰ καὶ εἰ δυνατὸν ὅλους τοὺς ἀνθρώπους νὰ ἁμαρτάνουν θανάσιμα ὁδηγώντάς τους ἔτσι στὸν σωματικὸ καὶ πνεματικὸ θάνατο. Εἶναι σαφὴς ὁ λόγος τοῦ Ἁγίου Πνεύματος «τὰ γὰρ ὀψώνια τῆς ἁμαρτίας θάνατος»[6].

Ἂν πράγματι ἦσαν εἰλικρινεῖς οἱ προθέσεις τους, ἂν ὄντως ἤθελαν νὰ ἀφανιστεῖ ἡ μάστιγα αὐτή,  τὸ «AIDS», θὰ ἔπρεπε κάθε ἡμέρα νὰ προβάλεται ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ, ποὺ παραγγέλει τὴν ἀποφυγὴ τῶν σαρκικῶν ἁμαρτημάτων, ἐνῶ ἐξηγεῖ μὲ ἀπόλυτη σαφήνεια ὅτι, ἡ ἀγάπη - ὁ ἔρωτας, εἶναι πάντοτε ἁγνὴ/ἁγνὸς καὶ ὅτι ἡ ψυχικὴ καὶ σωματικὴ ὑγεία ὅλων εἶναι ὑπόθεσις τηρήσεως τῶν ἐντολῶν καὶ τοῦ Ἁγίου θελήματος του Τριαδικοῦ Θεοῦ καὶ τοῦ Σωτῆρος Χριστοῦ.

Σὲ τελευταῖα ἀνάλυση αὐτὸ σημαίνει προτροπὴ γιὰ ἀγῶνα συνεχῆ καὶ προσπάθεια διηνεκῆ ἀποκοπῆς τῶν παθῶν καὶ τῶν ἁμαρτημάτων αὐτῶν ποὺ γίνονται αἰτία γιὰ αὐτὴν τὴν μάστιγα. Μὲ τὴν ἁγνότητα καὶ τὴν σωφροσύνη ἐξαφανίζεται ἀπ’ τὴ ζωὴ τῶν ἀνθρώπων τὸ AIDS ὁριστικὰ καὶ ἀμετάκλητα. Ὁ κάθε ἄνθρωπος βιώνει μὲ τὴν ἄκτιστον Χάρη τὴν ἐν Χριστῷ ἐλευθερία καὶ δὲν χρειάζεται καμμία προφύλαξη. Τὰ πέρα καὶ ἔξω ἀπ’ αὐτὴν τὴν μόνη καὶ μοναδικὴ ἀλήθεια ὑπηρετοῦν συμφέροντα οἰκονομικά, ξέπλυμα ξένου βρώμικου χρήματος καὶ μεθόδους ποὺ ὁδηγοῦν τὴν ἀνθρωπότητα σὲ πάθη ἀτιμίας καὶ τὰ ἄτομα σὲ πλήρη ἀνυποληψία.

Μεθοδικὰ δὲ καταργοῦν κάθε ἀντίσταση γιὰ πραγματικὴ δικαιοσύνη καὶ ἀληθινὴ εὐτυχία ἀπ’ τὴ ζωὴ τῶν ἀνθρώπων, ἀφοῦ οἱ τελευταῖοι προτρέπονται ὄχι πιὰ νὰ πολεμοῦν τὰ πάθη, ἀλλά, ἀντίθετα, νὰ ὑποδουλώνονται σ’ αὐτὰ χωρὶς προοπτικὴ ἀνανήψεως. Ὄντως σατανικὸ σχέδιο ἀπ’ τὸ ὁποῖο μόνον ὁ Χριστὸς καὶ ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία Του μποροῦν νὰ μᾶς σώσουν.

Ὁ Ἅγιος Τριαδικὸς Θεὸς εἶθε νὰ προστατεύει τὴν Ὀρθόδοξη νεολαία καὶ ὅλους τοὺς Ὀρθοδόξους Ἕλληνες ἀπὸ αὐτὴ τὴν σατανικὴ πονηρία, τὸ σατανικὸ «φυλακτό» τους, ὅπως τὸ ὀνομάζουν ξεδιάντροπα. Ἀμήν.



[1] Α΄ Ἰω. δ, 8.

[2] Ματθ. ζ΄, 6.

[3] Βλ. Φιλ. β΄, 5.

[4] Γαλ. έ, 19-21.

[5] Ἐφ. έ, 5-7.

[6] Ῥωμ. στ΄, 23.

Ἀκαδημία ἤ... ἐπιδημία; Διαθρησκειακός διάλογος= Ἱεραποστολή χωρίς Χριστ

Πρωτοπρεσβυτέρου ωάννου Φωτοπούλου

καδημία ... πιδημία;

Διαθρησκειακός διάλογος= Ἱεραποστολή χωρίς Χριστό

Τί νομίζετε πώς εναι εραποστολή;  Μήπως νομίζετε τι κόσμος εναι χωρισμένος σέ «σεσωσμένους» (φεσ. 2, 5) πού νήκουν στήν ρθόδοξη κκλησία διά το γίου Βαπτίσματος καί τς Θ. Εχαριστίας «καί σ’ κείνους πού χουν νάγκη σωτηρίας», πού πρέπει νά κούσουν τό Εύαγγέλιο καί νά πιστεύσουν; Μήπως «ὑπονοεῖτε ὅτι ...οἱ ἄλλες θρησκευτικές παραδόσεις [δηλ. οἱ ἄλλες θρησκεῖες] δέν ἀποτελοῦν ἀσφαλῆ μονοπάτια γιά τή σωτηρία καί ὅτι ὅλες ἔχουν ἀνάγκη νά ἀκουστεῖ τό εὐαγγέλιο»;  Τότε ἀγαπητοί μου, κάνετε...λάθος!  Κι ἄν ἀρνεῖσθε τόν διαθρησκειακό διάλογο εἶστε «συντηρητικοί καί...φοβικοί τύποι».  Διακατέχεσθε δηλαδή ἀπό παράλογη φοβία.

Θλιβερά ὀσφυοκαμψία ἤ δουλοπρεπείας ἐγκώμιον

Πρωτοπρεσβυτέρου Ἰωάννου Φωτοπούλου

Θλιβερά ὀσφυοκαμψία ἤ δουλοπρεπείας ἐγκώμιον

Ἐκπληκτική ὄντως συστράτευση!  Ὁ Οἰκουμενικός Πατριάρχης,  δύο ἐπίσκοποι, τρεῖς καθηγητές Πανεπιστημίου, τό ἐπίσημο περιοδικό τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος καί ἕνας γνωστός ἐκδοτικός Οἶκος συνεργάστηκαν γιά νά προωθήσουν στούς ἕλληνες ἀναγνῶστες ἕνα θρησκευτικό βιβλίο. Καί ἐκεῖ, στήν ἐπίσημη παρουσίαση ἀνάμεσα σέ ἄλλους καί ἕνας ὁρμαθός παπικῶν «ἐπισκόπων», «ἀρχιεπισκόπων»,«ἀποστολικῶν νουντσίων» καί «ἀποστολικῶν βικαρίων».  Καί ποιό εἶναι τό ἐκδοτικό γεγονός; Τό βιβλίο Ὁ Ἰησοῦς ἀπό τή Ναζαρέτ.  Καί ὁ συγγραφεύς;  Ὁ Πάπας Βενέδικτος.

«Διχασμός» καὶ «πασαρέλα» ἡ παρέλαση μαθητῶν τῆς 28ης Ὀκτωβρίου

Δημητρίου Χιωτακᾶκου

«Διχασμός» καὶ «πασαρέλα»
ἡ παρέλαση μαθητῶν τῆς 28ης Ὀκτωβρίου

Τὸ «ΟΧΙ» κατά τα μέσα μαζικῆς ἐνημέρωσης ἐν ἕτει 2007

Ἔχουμε χάσει πλέον κάθε μέτρο καὶ κάθε λογική, καὶ ἂν ὄχι ὅλοι μας, σίγουρα τὰ κανάλια τῆς TV ἔχουν. Σὲ κεντρικὰ δελτία εἰδήσεων τῆς παραμονῆς (ἀλλὰ καὶ ἀνήμερα) τῆς 28ης Ὀκτωβρίου, ἀρκετὰ κανάλια εἰσήγαγαν στὸ κλίμα τῆς ἀνάμνησης τῶν Ἑλλήνων πεσόντων τοῦ Β’ Παγκοσμίου πολέμου τὴν ἔννοια τοῦ «διχασμοῦ» γιὰ τὴν παρέλαση.