Εἰδήσεις

Χειροτονία διακονισσῶν

(ἀειμνήστου πατρός Σαράντη Σαράντου)

Ἐπειδή καί πάλι στίς μέρες μας λυσσομανοῦν κάποιοι νά γίνονται καί οἱ γυναῖκες ἱέρειες, ἀρχίζοντας ἀπό τήν ἐπαναφορά τοῦ κατηργημένου θεσμοῦ τῶν διακονισσῶν, φέρνουμε καί πάλι στό φῶς εἰς γνῶσιν τῶν καλοπροαιρέτων πιστῶν ἕνα κείμενο τοῦ ἀειμνήστου πατρός Σαράντη Σαράντου, πού ἀπαντᾶ σέ ὅλα τά ἐπιχειρήματα πού χρησιμοποιοῦν οἱ ὀπαδοί τῆς ἐν λόγῳ καινοτομίας.

Ἀλήθεια, πόσο διαχρονικά τά κείμενά του!

Ἄλλοτε δειλά καί ἄλλοτε πιό θαρρετά ἀπό συγκεκριμένους ἐκκλησιαστικούς παράγοντες ἐπανέρχεται "ἄνωθεν" τό θέμα "τῶν διακονισσῶν" στήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία.

Κυριότερος προπαγανδιστής τῆς παραπάνω πρότασης εἶναι ὁ ὁμότιμος καθηγητής τῆς θεολογικῆς Σχολῆς τοῦ Πανεπιστημίου Ἀθηνῶν κ. Εὐάγγελος Θεοδώρου, ὁ ὁποῖος ἐπί τριάντα περίπου χρόνια μέ τίς σχετικές μελέτες του προσπαθεῖ νά πείσει τούς Σεβασμιωτάτους Ἱεράρχες τῆς ἀνά τήν οἰκουμένη Ὀρθοδοξίας νά προβοῦν χωρίς ἀναστολές σέ χειροτονίες διακονισσῶν.

Ὁ Μολώχ τῆς ὁμόφυλης οἰκογένειας

GamosOmof Fylladio    Ο παρών νόμος αποσκοπεί στη διασφάλιση της αρχής της ισότητας, μέσω της επέκτασης της δυνατότητας σύναψης γάμου και σε πρόσωπα του ίδιου φύλου, και στην ενίσχυση της προστασίας από διακρίσεις, προς την κατεύθυνση της υλοποίησης της Εθνικής Στρατηγικής για την Ισότητα των ΛΟΑΤΚΙ.

     Ο γάμος συνάπτεται μεταξύ δύο προσώπων διαφορετικού ή ίδιου φύλου.

(Ν. 5089/2024, ἄρθρα 1 & 3)


Μέ τήν ψήφιση τοῦ Νόμου περί Γάμου Ὁμοφύλων Ζευγαριῶν ἡ ἑλληνική πολιτεία στιγμάτισε τό Ἔθνος, παρεμβαίνοντας στό γονιδίωμα τῆς οἰκογένειας. Ἡ τερατογένεση τῆς «νέας ἑλληνικῆς οἰκογένειας» πραγματοποιεῖται ἀπό τούς Ἕλληνες βουλευτές πού, ὡς παρανοϊκοί ἐπιστήμονες, κάνουν τούς ἄνομους πειραματισμούς τους στά ὅρια τῆς ἀνθρώπινης ὕπαρξης καί ἠθικῆς.

Παραλυμένη ἡ ἑλληνική κοινωνία, ἔχει μετατραπεῖ σέ μία βιομάζα τηλεθεατῶν πού ὅλο καί περισσότερο δυσκολεύεται νά ξεχωρίσει ἀλήθεια ἀπό σκηνοθεσία, καλό ἀπό κακό, ἠθικό ἀπό ἀνήθικο, παρακολουθώντας ἀπαθῶς τήν ὁρμητική ροή τῆς καθημερινότητας. Ἡ χώρα ἔχει μετατραπεῖ σέ ἕνα ἐργοτάξιο κατεδάφισης. Τά μέσα ἐνημέρωσης καί κοινωνικῆς δικτύωσης, ὡς ὑποβολεῖο νέων ἀξιῶν καί πολιτισμοῦ, ἐκβιάζουν τόν λαό νά προσοικειώνεται ἀσύμβατα ἤθη καί ἀντιλήψεις, μπροστά στήν ἀπειλή τῆς ἀπομόνωσης, τοῦ στιγματισμοῦ καί τοῦ unfollow.

ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΕΥΧΕΣ ΕΣΤΙΑΣ

PasxalineEuxes2024ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ !

“ …ἐὰν ἡ πίστη τοῦ ἀνθρώπου δὲν εἶναι ἀγώνας γιὰ τὴν ἀθανασία καὶ τὴν αἰωνιότητα, τότε τί εἶναι; Ἐὰν μὲ τὴν πίστη στὸ Χριστὸ δὲν φθάνει κανεὶς στὴν ἀθανασία καὶ τὴν ἐπὶ τοῦ θανάτου νίκη, τότε πρὸς τί ἡ πίστη μας; Ἐὰν ὁ Χριστὸς δὲν ἀναστήθηκε, τοῦτο σημαίνει ὅτι ἡ ἁμαρτία καὶ ὁ θάνατος δὲν ἔχουν νικηθεῖ. Ἐὰν δὲ δὲν ἔχουν αὐτὰ τὰ δύο νικηθεῖ, τότε γιατί νὰ πιστεύει κανεὶς στὸ Χριστό; …

Χωρὶς τὴν ἀνάσταση δὲν ὑπάρχεi τίποτε πιὸ παράλογο ἀπὸ τὸν κόσμο αὐτὸ, οὔτε μεγαλύτερη ἀπελπισία ἀπὸ τὴ ζωὴ αὐτή…

Σ’ ὅλους τοὺς κόσμους δὲν ὑπάρχει περισσότερο δυστυχισμένη ὕπαρξη ἀπὸ τὸν ἄνθρωπο, ποὺ δὲν πιστεύει στὴν ἀνάσταση τῶν νεκρῶν.

Γι’ αὐτό, ὁ Ἀναστημένος Κύριος εἶναι ὅλη ἡ Ἀγάπη μας, ὅλη ἡ Ἀλήθειά μας, ὅλη ἡ Χαρά μας, ὅλο τὸ Ἀγαθό μας, ὅλη ἡ Ζωή μας, ἡ Αἰωνία Ζωὴ σὲ ὅλες τὶς αἰωνιότητες καὶ ἀπεραντοσύνες” .

Ἀγίου Ἰουστίνου Πόποβιτς