Σχόλιο γιά δηλώσεις περί Πάπα Δημοσίευμα τοῦ "ἘΛΕΥΘΕΡΟΥ ΤΥΠΟΥ"(5/4/05)
Σχόλιο γιά δηλώσεις περί Πάπα
Δημοσίευμα τοῦ "ἘΛΕΥΘΕΡΟΥ ΤΥΠΟΥ"(5/4/05)
Μέ πόνο διαβάσαμε τό παρακάτω Δημοσίευμα τοῦ "ἘΛΕΥΘΕΡΟΥ ΤΥΠΟΥ"(5/4/05)
Ἐκ βάθους ψυχῆς συμμετέχει ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Τιράνων καί Πάσης Ἀλβανίας κ. Ἀναστάσιος, ὅπως τονίζει, "στό βαθύ πόνο γιά τήν ἐκδημία τοῦ μεγάλου Πάπα Ἰωάννη Παύλου Β', τῆς ἐξαιρετικῆς προσωπικότητος, τοῦ θαρραλέου ἡγέτη". Ὁ κ. Ἀναστάσιος προσθέτει ὅτι ὁ ἐκλιπῶν Ποντίφικας ἀγάπησε τό Χριστό μέ ὅλη του τήν ὕπαρξη καί ἀγωνίστηκε μέ ἐμπνευσμένες ἱστορικές πρωτοβουλίες, μέ ἐπιμονή καί σθένος γιά τήν προώθηση καί τήν ἐπικράτηση παγκοσμίως τῆς ἀγάπης, τῆς δικαιοσύνης καί τῆς καταλλαγῆς ἀνάμεσα σέ ἀνθρώπους διαφορετικῶν θρησκευτικῶν πεποιθήσεων, ἀποτυπώνοντας τή φωτεινή σφραγίδα του στή σύγχρονη ἱστορία.
Τέλος, ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Τιράνων τονίζει ὅτι θυμᾶται μέ εὐγνωμοσύνη τήν ἰδιαίτερη ἀγάπη τοῦ Πάπα πρός τήν Ἀλβανία καί εὔχεται ὁ Κύριος νά τόν ἀναπαύσει μετά τῶν ἁγίων του, "πού ἀκτινοβολοῦν τό φῶς τοῦ Σταυροῦ καί τῆς Ἀναστάσεως τοῦ Χριστοῦ σέ ὁλόκληρο τόν κόσμο"
Γ.Ν Παπαθανασόπουλος
Σχόλιο « Ὄρθρου»:
Γιά ἄλλη μιά φορά ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Τιράνων καί Πάσης Ἀλβανίας σπεύδει νά δηλώσει τίς οἰκουμενιστικές του θέσεις. Συμμετέχει ἐκ βάθους ψυχῆς στόν πόνο γιά τήν ἐκδημία τοῦ Πάπα καί αὐτό φυσικά δέ μᾶς ξαφνιάζει. Ἐκεῖνο πού προκαλεῖ ἔκπληξη, ἄν ὄχι γέλιο, εἶναι τό γεγονός ὅτι ὁ Ἀναστάσιος προβάλλει τόν Πάπα ὡς ἐξαιρετική καί θαρραλέα προσωπικότητα πού ἀγωνίστηκε γιά τήν παγκόσμια ἀγάπη, δικαιοσύνη καί θρησκευτική καταλλαγή. Πόσο θαρραλέος ὅμως μπορεῖ νά χαρακτηρισθεῖ ἕνας ἄνθρωπος ὁ ὁποῖος στίς ἀλλεπάλληλες προσκλήσεις μιᾶς ἄλλης διεθνοῦς προσωπικότητος νά μεταβοῦν ἀπό κοινοῦ στό ὑπό τῶν ἀμερικανῶν βομβαρδιζόμενο Ἰράκ, γιά νά σταματήουν οἱ βομβαρδισμοί, ἀρνήθηκε προφασιζόμενος ὅτι ἀρκοῦσε ἡ σφραγίδα του;
Γιά ποιά δικαιοσύνη, γιά ποιά ἀγάπη καί γιά ποιά καταλλαγή μποροῦμε νά ποῦμε ὅτι ἀγωνίστηκε κάποιος ὁ ὁποῖος ἁγιοποίησε τόν καρδινάλιο Στέπινατς, πού κατέσφαξε 800.000 Σέρβους Ὀρθοδόξους ὕστερα ἀπό φρικτά βασανιστήρια, καί βασάνισε-ὁ Θεός ξέρει- πόσους ἄλλους; Ὁ ὁποῖος ζήτησε νά σταματήσουν οἱ βομβαρδισμοί ἐναντίον τῶν Σέρβων τήν περίοδο τοῦ Παπικοῦ μόνο πάσχα; Ἄς μή ξεχνοῦμε φυσικά ὅτι τά ἐγκλήματα τοῦ ἐκλιπόντος δέν ἦταν μόνο αὐτά, πού ὅλοι λίγο πολύ γνωρίζουμε, ἀλλά ἑκατοντάδες ἄλλα χειρότερα καί φρικωδέστερα πού ὅλοι λίγο πολύ ψιθυρίζουν.
Τό χειρότερο, ὅμως, ἀπ' ὅσα ἀναφέρει ὁ Ἀλβανίας εἶναι ἡ εὐχή του «ὁ Θεός νά ἀναπαύσει τόν Πάπα μετά τῶν Ἁγίων του». Ἀναρωτιόμαστε ἄν αὐτά εἰπώθηκαν ὄντως ἀπό Ὀρθόδοξο Ἱεράρχη ἤ ἀπό κάποιον ὑποψήφιο καρδινάλιο. Αὐτά ἐντάσσονται σέ μιά ἄλλη θεολογία, ὄχι πάντως Ὀρθόδοξη. Ἀπό ἐδῶ καί στό ἑξῆς, λοιπόν, ὄχι ἁπλῶς σώζονται ἀλλά ἀναπαύονται μέ τούς ἁγίους καί ἄνθρωποι πού ποτέ δέν πίστεψαν στήν Ἀλήθεια, πού δέν ἦταν Βαπτισμένοι καί μέλη τῆς Ἐκκλησίας, πού δέν μετενόησαν γιά τήν αἵρεσή τους !!! Τό τραγικό μάλιστα εἶναι ὅτι, σύμφωνα μέ τήν …Ἀναστασιακή νέα θεολογία, πού ταυτίζεται μέ τήν "θεολογία" τῆς Νέας Ἐποχῆς, δέν φτάνουν στήν θέωση πλέον μόνο οἱ αἱρετικοί ἀλλά καί οἱ Αἱρεσιάρχες. Τότε, λοιπόν, πρός τί ὁ λόγος τοῦ Κυρίου ὅτι ὅποιος λύσει μία τῶν ἐντολῶν καί διδάξει ἔτσι, σύμφωνα δηλαδή μέ τήν διαστρεβλωμένη του διδασκαλία τούς ἀνθρώπους, θά κληθεῖ ἐλάχιστος ἐν τῆ Βασιλεία τοῦ Θεοῦ; Γιατί τόσοι ἀναθεματισμοί, καθαιρέσεις καί ἀφορισμοί πρός τούς ἀνά τούς αἰῶνες αἱρεσιάρχες ἀπό τίς Ἅγιες καί Ἀλάνθαστες Οἰκουμενικές Συνόδους;
Ὅλα τά παραπάνω εἶναι φυσικά αὐτονόητα, καί δέ μᾶς ξαφνιάζουν οἱ θεωρίες τοῦ ἱεράρχου τῆς Ἀλβανίας διότι εἶναι γνωστός γιά τίς νεοεποχίτικες ἀπόψεις του.Τά ὑπογραμμίζουμε ὅμως γιά νά γίνει κατανοητό ὅτι στήν ἐποχή μας δέν πρέπει κανέναν νά ἐμπιστευόμαστε, ὅποιος καί ἄν εἶναι, ἄν δέν συγκρίνουμε τά ὅσα πράττει καί λέει μέ τίς Θέσεις τῆς Ἐκκλησίας καί τῶν Πατέρων πού ἔχουν λύσει τά πάντα ἐδῶ καί αἰῶνες. Γιά τήν Ἐκκλησία δέν ὑπάρχουν θεολογούμενα ἤ ἀστοχίες. Ὅλα εἶναι Ἅγια καί Τέλεια καί ἡ Ἐκκλησία σαφῶς ὁρίζει ὅτι οὐδείς αἱρετικός ἔχει μερίδιο στήν Βασιλεία τοῦ Θεοῦ, πολύ δέ περισσότερο οὐδείς αἱρεσιάρχης. "Τόν Πάπα νά καταρρᾶσθε, διότι αὐτός θά εἶναι ἡ αἰτία τοῦ κακοῦ" μᾶς ἔχει πεῖ ξεκάθαρα ὁ ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός. Τί ἄλλης χρήζομεν μαρτυρίας;