Ἡ Γρίπη τῶν χοίρων καί ἡ παπική ἐκκλησία
Θεία Κοινωνία ἤ ἁπλό ψωμί καί κρασί;
Μετά τίς τρελές ἀγελάδες, τίς διοξίνες, τήν γρίπη τῶν πτηνῶν, τήν μαζική εὐθανασία πουλερικῶν πού ὁδήγησαν πολλές μικρές ἐπιχειρήσεις στήν πτώχευση, θυμηθήκαμε καί … τά καημένα τά γουρουνάααακια!
«Γρίπη τῶν χοίρων» λοιπόν δυνάμει παγκοσμίων ἐπιδημικῶν διαστάσεων. Τώρα, κατά πόσο θά ἔχουμε πολυάριθμα θύματα σέ παγκόσμια κλίμακα; Ὅσο εἴχαμε καί στίς ἄλλες «παγκόσμιες» ἐπιδημικές κρίσεις πού ἡ Νέα Ἐποχή ἄλλες φορές δημιουργεῖ ἄμεσα, εἴτε ἁπλῶς ἐκμεταλλεύεται, ἔμμεσα, γεννήματα τῆς ἀποστασίας τῶν ἀνθρώπων προκειμένου νά σπείρει τόν πανικό καί τήν ἀπόγνωση. Νά γίνουμε ὅλοι ἄβουλα καί φοβισμένα ρομποτάκια, φυτά καί γουρουνάκια - φυτά στήν ἀντίληψη, γουρουνάκια κυλιόμενα στό βόρβορο τοῦ καταναλωτισμοῦ καί τῆς φιληδονίας ὡς ἀμοιβής μας γιά τήν «ἐν φυτῷ» κατάστασή μας.
Σημείωση: Ὑπάρχει βέβαια πάντα τό ἐνδεχόμενο οἱ προηγούμενες δῆθεν ἐπιδημίες νά ὑπῆρξαν πρόδρομοι μίας ἤ πολλῶν ἐπικειμένων ἐπιδημιῶν - δημιουργήματα ἐργαστηρίων(;;) - μέ πολυάριθμα θύματα. Στά σίγουρα «τά παγκόσμια ἀφεντικά εἶναι ἀδίστακτα προκειμένου: α) Νά μειώσουν δραστικά τόν παγκόσμιο πληθυσμό (ἤδη τό 1976 ὁ πολύς Χένρυ Κίσσινγερ δήλωνε ὅτι ὁ παγκόσμιος πληθυσμός πρέπει νά μειωθεῖ ἀπό 5 σέ 1 δίς!) καί β) νά θησαυρίσουν. Εἶναι γνωστή ἡ περίπτωση τῆς Bayer, πού διέθεσε στήν ἀγορά φάρμακό της γιά αἱμοφιλικούς ἐν γνώσει της ὅτι ἦταν μολυσμένο! (βλ, http://my.1club.fm/profiles/blogs/baxter-avian-flu-virus-fiasco). … ἐξελίσσεται (ὁ ἰός τῶν χοίρων) ὅπως φαίνεται, σέ ἄλλο ἕνα ὅπλο πλανητικῆς καταστολῆς διά τῆς καλλιέργειας τρομοϋστερίας» (περιοδικό «ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ» Τεῦχος 66, Μάιος-Ἰούνιος 2009, σελ 23).
Ἄς ἐπανέλθουμε ὅμως στό θέμα μας, πρός μεγάλη εὐχαρίστηση τῶν μεταρρυθμιστῶν τοῦ Παγκοσμίου Status Quo ἡ γρίπη τῶν χοίρων μέσα σέ ἐλάχιστο χρονικό διάστημα κατάφερε νά ἀναστατώσει σέ παγκόσμιο ἐπίπεδο τό «πλήρωμα» τῆς παπικῆς ἐκκλησίας, ὅσον ἀφορᾶ μία νέα ἀπειλῆ: Τήν μετάδοση/ἐξάπλωση τοῦ «θανατηφόρου ἰοῦ» μέσω τῆς «Θείας Κοινωνίας»!
Ἀπό τίς δεκάδες (ἐάν ὄχι ἑκατοντάδες) ἀναφορές στό διαδίκτυο, ἀναφέρουμε ἐνδεικτικά τίς ἑξῆς:
· «Μήν κοινωνήσεις ἄν πάσχεις ἀπό τήν γρίπη». Ἡ Ἀρχιεπισκοπή Βοστόνης ἐλπίζει νά ἀποφύγει τήν διάδοση τοῦ ἰοῦ (μέσω “Θείας Κοινωνίας”!!!) http://www.msnbc.msn.com/id/3801467/ .
· «Ὁ φόβος τῶν χοίρων (τοῦ ἰοῦ τῆς γρίπης αὐτῶν) κάνει τίς ἐκκλησίες νά ἐπανεξετάζουν τή μετάδοση τῆς Θείας Κοινωνίας». Ὑπογραμμίζεται ὅτι πρέπει νά ληφθεῖ ἡ ἄζυμη μερίδα (τό «Σῶμα» ἐάν ὑποθέσουμε ὅτι πρόκειται περί Θείας κοινωνίας καί ὄχι περί ἁπλοῦ ψωμιοῦ, καίτοι ἄζυμου) ἀπ’ εὐθείας στό στόμα τοῦ πιστοῦ (καί ὄχι νά δοθεῖ στό χέρι του ἀπό ὅπου καί θά τό φάει, κατά τήν συνήθεια ἀρκετῶν παπικῶν ἱερέων) http://wcbstv.com/health/swine.flu.church.2.999372.html.
· «Ἡ Γρίπη τῶν Χοίρων ἀπειλεῖ τήν ἀλλαγή τῆς τάξεως τῆς Θείας Κοινωνίας τῆς Καθολικῆς (Παπικῆς) Ἐκκλησίας» http://www.huffingtonpost.com/2009/04/30/swine-flu-fears-changing_n_193590.html.
· «Προφυλάξεις ἀπό τήν γρίπη τῶν Χοίρων: Ὁ Μητροπολίτης Μ.Α. ζήτησε ἀπό ὅλες τίς ἐνορίες τοῦ Ὤστιν (Τέξας, ΗΠΑ) νά προσφέρουν ὡς «Θεία Μετάληψη» ΜΟΝΟ τό ψωμί» (δήλ «σῶμα» - καί ἄρα ὄχι καί τό κρασί-«αἷμα». Προφανῶς πρός ἀποφυγή τῆς κοινῆς πόσεως ἀπό τό ἴδιο ποτήρι γιά νά μήν «κολλήσει» κανείς !! http://www.huffingtonpost.com/2009/04/30/swine-flu-fears-changing_n_193590.html
· «Ἀρχιεπίσκοπος προτείνει προφύλαξη κατά τήν διάρκεια τῆς Θείας κοινωνίας λόγω ἔξαρσης τῆς Γρίπης τῶν Χοίρων»! http://www.baltimoresun.com/news/health/bal-obrien0430,0,3594047.story
· Κάποιοι ἄλλοι ἀρκέστηκαν σέ μάσκες … (βλέπε φωτογραφίες)
Νά ὅμως πώς ὁ καλός Θεός φροντίζει γιά ὅλα, μέσω καί αὐτῶν τῶν ἰδῖων ἁμαρτιῶν μας ἀκόμα καί τῆς ἰδῖας ἀποστασίας μας.
Γιατί ἄραγε ὅλοι αὐτοί μιλοῦν γιά ψωμί καί κρασί; Μήπως τελικά ἀποδέχονται ὅλοι ὅτι ἡ «Θεία Μετάληψη» τῆς «Ἐκκλησίας» τους δέν πρόκειται περί Σώματος καί Αἵματος Χριστοῦ; Βέβαια, μέχρι τώρα τουλάχιστον ὁ Ποντίφικας δέν ἔχει λάβει ἐπίσημη θέση στό θέμα αὐτό. Τό γεγονός ὅμως ὅτι σωρεία παπικῶν ἐπισκόπων σπεύδουν νά ἐκφράζονται μέ αὐτόν τόν τρόπο μπροστά στό «τέρας» τῆς ἐπιδημίας χωρίς δισταγμό, τί θά μποροῦσε ἄραγε νά δείχνει; Τό ὅτι ἡ «Μία καί μοναδική Ἐκκλησία» (“The One True Church”) δέν πιστεύει στήν οὐσία ὅτι τό «ψωμί» καί τό «κρασί» μετουσιώνονται σέ «Σῶμα καί Αἷμα» Χριστοῦ; Ἀληθῶς λέγουν, ἀπίστευτη ὁμολογία «πίστεως» ἀπό αἱρετικούς !
Ἄραγε, γιά πιό Χριστό μιλᾶμε; γιά ποιό σῶμα καί γιά ποιό αἷμα; Στά σίγουρα ὄχι γιά Αὐτόν τῆς «Μίας Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας» πού διακηρύττουμε στό σύμβολο τῆς Ὀρθοδόξου πίστεώς μας ἀπό τόν ὁποῖον μάλιστα προσδοκοῦμε «ἀνάσταση νεκρῶν καί ζωή τοῦ μέλλοντος αἰῶνος». Μᾶλλον γιά κάποιον ἀνθρώπινο, σαρκικό «Χριστό» μιλᾶμε, πού ἄν δέν δύναται ἰόν χοιρινῶν φυγεῖν, πόσο μᾶλλον Διάβολον φυγεῖν ἢ Ἀνάστασιν νεκρῶν προσδοκεῖν!
Ὁ Ἀληθινός Χριστός θεράπευσε χωλούς, παραλυτικούς, τυφλούς, λεπρούς … ἀνέστησε Ἑαυτόν καί νεκρούς καί μάλιστα πολλάκις χωρίς κάν νά τούς ἀγγίξει. Τι θά φοβηθεῖ, τά γουρουνάκια;. Οἱ Ἱερεῖς μας (πού καταλύουν ὅση Θεία Κοινωνία περισσέψει στό δισκοπότηρο), κοινωνοῦν πρῶτα ὅλο τόν λαό καί πολλές φορές μάλιστα ἑκουσίως (σέ νοσοκομεῖα) καρκινοπαθεῖς, φορεῖς τοῦ AIDS καί πάσης φύσεως ἀρρώστους χωρὶς νὰ πάθουν ποτέ τίποτα ! Ἀλλά φυσικά, οὔτε καί οἱ πιστοί πού μεταλαμβάνουν ἀπό τό ἴδιο κουταλάκι (λαβίδα) ΔΕΝ δύνανται νά κολλήσουν ὁ ἕνας τόν ἄλλο. Ὅποιος τό ἀμφισβητεῖ αὐτό, μᾶλλον ἀμφισβητεῖ καί τήν ἴδια τήν Ἀνάσταση τοῦ Χριστοῦ, στήν ὁποία βασίζεται ἡ πίστη μας. Ὑπάρχουν βέβαια καί ἐκεῖνοι οἱ ἐκλεκτοί πού ἀξιώθηκαν τήν ὥρα τῆς προσκομιδῆς ἤ τῆς θείας μεταλήψεως νά δοῦν τόν ζῶντα Χριστό στό Ἅγιο Δισκοπότηρο … ἀκόμα καί νά γευτοῦν Αἷμα καί Σάρκα …
Εὐχόμαστε αὐτή ἡ ἀκούσια, ἔμμεση, ἀντιφατική καί παράπλευρη «ὁμολογία πίστεως» τῶν ἐν λόγῳ παπικῶν ἐπισκόπων καί τοῦ ποιμνίου τους νά εἶναι μία ἀνορθόδοξη ἀρχή πρός τήν πορεία τους στήν ὀρθόδοξη πίστη «ἴνα γνωρίσωσι Αὐτόν πάντες οἱ λαοί τῆς γῆς καθώς Ἐστί» (Ἅγιος Σιλουανός ὁ Ἀθωνίτης).