«Ἄλλες παράμετροι τῆς κρίσεως»
Ὁμιλία του στήν Ἡμερίδα: «Τά αἴτια τῆς κρίσεως στήν Ἑλλάδα καί προτάσεις γιά τήν ὑπέρβασή της», Πολεμικό Μουσείο 14/1/12 υπό την αιγίδα της «Ἑστίας Πατερικῶν Μελετῶν».
Σεβαστοί πατέρες, αγαπητοί φίλοι και φίλες.
Ακούγοντας τους προλαλήσαντες ήλθαν στο μυαλό μου τα λόγια του προφητάνακτος Δαυίδ: "Τί ανταποδώσω τω Κυρίω περί πάντων, ων ανταπέδωκέ μοι;" (Ψαλμ.115,3)
Τότε σκέφτηκα εκείνη την «κόκκινη γραμμή» πίσω από την οποία δεν μπορούμε και δεν πρέπει να κάνουμε πίσω. Αυτήν που ορίζει ο στρατηγός Μακρυγιάννης λέγοντας : Ὅταν μοῦ πειράζουν τὴν πατρίδα μου καὶ τη θρησκεία μου, θὰ μιλήσω, θὰ ῾νεργήσω κι᾿ ὅ,τι θέλουν ἂς μοῦ κάμουν...
Ο όρος "κρίση", έχει πολλές παραμέτρους, ακόμα και αν τον δεχτούμε μόνο ως το φυσικό αποτέλεσμα μιας μακρόχρονης πορείας των κοινωνιών και της πολιτικής σε ένα περιβάλλον διαφθοράς, εκμετάλλευσης και ιδιοτέλειας. Μακάρι όλη αυτή η διαρκώς ογκούμενη δυστυχία που βλέπουμε γύρω μας, να ήταν η «παράπλευρη απώλεια» μιας αποκλειστικά και μόνο οικονομικής κρίσης.
Δυστυχώς όμως, η κρίση αυτή ,αν και έχει ώς φορέα ένα σύστημα, να το δεχτώ, σάπιο εξ αρχής, ωστόσο δεν έχει να κάνει μόνο με τις υπόγειες διαδρομές των εθνικών ή υπερεθνικών πολιτικών και τραπεζοπιστωτικών εξουσιών, αλλά με την ίδια την ύπαρξη του ανθρωπίνου προσώπου, πράγμα που καταδεικνύεται με τον τραγικότερο τρόπο στην είδηση που δημοσίευσε μόλις προχθές η εφημερίδα «Έθνος» και η οποία μας πληροφορεί ότι στην Ελλάδα του 2012 κάθε δύο ημέρες αυτοκτονούν τρείς συμπολίτες μας.
Όταν λοιπόν μας βάζουν ένα πιστόλι στον κρόταφο, προκειμένου να τους παραδώσουμε το Θεόσδοτο δώρο της ελευθερίας ή την ίδια μας τη ψυχή ,τότε πλέον δεν μιλάμε απλώς για την αποτυχία ενός συστήματος, αλλά για την βίαιη ανάδειξη μιας παγκόσμιας τυραννικής κυβέρνησης με καθαρά μισάνθρωπα και άρα αντίχριστα χαρακτηριστικά.
«Η Ελλάδα είναι λέμβος άνευ εδάφους και πηδαλίου … 300 ή 400 χιλιάδες κρεμασμένοι, στραγγαλισμένοι ή παλουκωμένοι δεν σημαίνουν τίποτα για μας. … Οι Ελληνες είναι επικίνδυνος λαός και η επανάστασή τους πρέπει να συντριβεί»
Τα παραπάνω λόγια δεν βγήκαν από το στόμα της κ .Μέρκελ ή του τοποτηρητή της κ. Ράϊχενμπαχ , αλλά το 19ο αι. από το στόμα του....τότε καγκελαρίου Μέτερνιχ.
Από τον Μέτερνιχ λοιπόν, μέχρι την Μέρκελ και από την Ιερά Συμμαχία μέχρι την Τρόϊκα, ο Ορθόδοξος ελληνικός λαός μπορεί να έχασε πολλές από τις αρετές του, όμως ούτε και τώρα που βρίσκεται με την πλάτη στον τοίχο δεν δέχεται να παζαρέψει την τιμή και την ελευθερία του.
Αν ήταν σήμερα ανάμεσά μας ο Παπουλάκος είμαι βέβαιος ότι θα σηκωνόταν όρθιος και θα μας έλεγε :
«Είναι ντροπή μας, ένα έθνος που με το αίμα του πύργωσε τη λευτεριά του , που περπάτησε τη δύσκολη ανηφοριά, να παραδεχτή πως δεν μπορεί να περπατήσει στον ίσιο δρόμο άμα ειρήνεψε,κι ότι δεν ξέρουμε να συγυρίσουμε το σπίτι , που με το αίμα μας λευτερώσαμε, αλλά ξέρουν να το συγυρίσουν εκείνοι που δεν πολέμησαν, εκείνοι που δεν πίστευαν στον αγώνα, εκείνοι που πάνε να μας αποκόψουν από το Χριστό, και πασχίζουνε να μας ρίξουν στην σκλαβιά άλλων αφεντικών,πού΄ναι πιο δαιμονισμένοι από τους Τούρκους».
Σας κοιτώ λοιπόν στα μάτια και σας ρωτώ:
Θα μείνουμε άπραγοι;
Θα κάτσουμε με σταυρωμένα τα χέρια περιμένοντας κάποιον "ψευτοσωτήρα;
Κάτω από αυτές τις συνθήκες ο εθνικοαπελευθερωτικός αγώνας, είναι ίσως ο μόνος τρόπος σωτηρίας του έθνους μας, αρκεί να έχει τα ίδια ποιοτικά χαρακτηριστικά με εκείνον του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη, του Στρατηγού Μακρυγιάννη, του Παπουλάκου και των άλλων Μαρτύρων και αγωνιστών του Έθνους μας.
Οι παρακάτω παράμετροι της κρίσης, μας υπενθυμίζουν, πως το σημερινό καθεστώς δεν έχει στραφεί μόνο εναντίον της δημοκρατίας και της εθνικής μας ανεξαρτησίας, πράγμα που κατά μία έννοια ενεργοποιεί το άρθρο 120 του Συντάγματος, αλλά και εναντίον της Ορθοδοξίας που είτε αρέσει σε μερικούς είτε όχι, αποτελεί το δομικό κύτταρο του ελληνικού έθνους εδώ και 2000 χρόνια.
Όταν βλέπουμε παραμονή των Χριστουγέννων να εκδίδεται ένταλμα σύλληψης εναντίον του ηγουμένου μιας Αγιορείτικης Μονής δεν μπορούμε παρά να συμφωνήσουμε σε αυτό που εύστοχα έγραψε ο φίλος μας ιδρυτής και εκδότης του περιοδικού "Ρεσάλτο" δημοσιογράφος Θύμιος Παπανικολάου:
« Και μόνο η επιλογή της ημέρας αποδεικνύει περίτρανα και τελεσίδικα ότι όλη αυτή η βδελυρή πράξη της «Δικαιοσύνης» και το συνακόλουθο τελετουργικό τρόμο-θέαμα, ήταν ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΑ και σκηνοθετημένα από τους μηχανισμούς της Νέας Τάξης και το πολιτικό παρακράτος των ανδρεικέλων της…
Στο πρόσωπο του μοναχού Εφραίμ «κατασκευάστηκε» η «αφορμή» για να στηθεί όλη αυτή η χοντροκομμένη και ελεεινή τρομοκρατική επιχείρηση εναντίον του Αγίου Όρους και της Ορθοδοξίας.
Αυτή η υπόθεση ξεπερνάει το πρόσωπο του γέροντα Εφραίμ. Είναι μια υπόθεση ΕΘΝΙΚΩΝ και πανανθρώπινων διαστάσεων, διότι καταλύει ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΚΑ κάθε ανθρώπινη αξία και κάθε δημοκρατικό δικαίωμα. Καταλύει το ίδιο το Δίκαιο και τους δικούς τους κανόνες του Ποινικού Κώδικα, επιβάλλοντας το φαιό δικτατορικό πρόσταγμα : «Αποφασίζουμε και διατάζουμε»…
Και όλα αυτά με το δόλιο και πολιτικά ιδιοτελή στόχο: Να διασυρθεί και να συκοφαντηθεί, στο πρόσωπο ενός μοναχού, ο μοναχισμός και η Ορθοδοξία, δηλαδή ο εθνικός ιστός της ελληνικής κοινωνίας.
Πριν λίγες ημέρες, οι υφυπουργοί, εσωτερικών κ. Κουκουλόπουλος και διοικητικής μεταρρύθμισης και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης κ. Τζωρτζάκης, σε κοινή συνέντευξη τύπου, προανήγγειλαν την δημιουργία του λεγομένου "Εθνικού ληξιαρχείου ", που όπως είπαν, είναι αναγκαίο για την επιβολή της κάρτας του πολίτη .
Ακούστε λοιπόν τι είπε μεταξύ των άλλων ο υφυπουργός εσωτερικών :
“… το επόμενο βήμα βέβαια δεν είναι άλλο από την κάρτα του πολίτη. Έχουμε χάσει πάρα πολύ χρόνο στην Ελλάδα συζητώντας περί του αν πρόκειται για ηλεκτρονικό φακέλωμα ή οτιδήποτε άλλο ”
Ο κ. Κουκουλόπουλος όχι μόνο ψεύδεται αλλά υποτιμά και τη νοημοσύνη μας .
Να του θυμίσουμε μόνο ότι ο τρόπος της δημόσιας διαβούλευσης για αυτό το μείζον ζήτημα, ήταν απαράδεκτος, χρονικά ελάχιστος και απολύτως ασύμβατος με τα γενικά χαρακτηριστικά μιας ευνομούμενης δημοκρατίας. Με απλά λόγια έβαλαν προσχηματικά και υποκριτικά σε "δημόσια διαβούλευση" το ζήτημα της ΚτΠ , κορόϊδεψαν την ειδική προς τούτο συνοδική επιτροπή που είχε ορίσει η Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος και προχώρησαν γράφοντας στα παλιά τους τα παπούτσια και την διαδικασία που εκείνοι είχαν ορίσει και τις απόψεις του Αγίου Όρους αλλά και τις εκατοντάδες χιλιάδες των ανωνύμων και επωνύμων Αντιρρησιών Ορθόδοξης Συνείδησης.
Θαυμάστε τώρα την ασύντακτη υποκρισία του άλλου υφυπουργού κ. Παντελή Τζωρτζάκη ο οποίος μίλησε για ενδεχόμενο προαιρετικής παραλαβής στην αρχή και για το 666:
«…Αν η γιαγιά μου στο χωριό θέλει να έχει την παλιά της ταυτότητα για να πάει να κάνει τις συναλλαγές της, πιθανό θα μπορεί να την έχει. Άρα ουσιαστικά δεν πάμε μ’ αυτό τον τρόπο να επιβάλλουμε κάτι, ειδικά τα πρώτα χρόνια λειτουργίας. Τα πρώτα χρόνια λειτουργίας, θα προσπαθήσουμε να βρούμε έναν τρόπο. ….
Όσον αφορά τώρα το κομμάτι του 666 σε όλα αυτά είναι απόλυτα σεβαστό, σε στενή συνεργασία με την Εκκλησία δεν πρόκειται να υπάρξει κάποιο τέτοιο θέμα γι’ αυτό το κομμάτι, και γι’ αυτό θα υπάρξει και η έννοια της προαιρετικότητας με την έννοια ότι αν κάποιος δε θέλει να το κάνει μπορεί να παραμείνει στην κλασική του ταυτότητα…»
Τι μας λέει ο κ. Τζωρτζάκης;
Ότι στην αρχή ίσως να είναι προαιρετική η παραλαβή της κάρτας του πολίτη, αφήνοντας σαφώς να εννοηθεί ότι μετά θα είναι φυσικά υποχρεωτική. Αποκρύπτει με την γνωστή νεοεποχήτικη πονηριά, ότι με τις προβλέψεις του νόμου για την ηλεκτρονική διακυβέρνηση που έχουν ήδη ψηφίσει, οταν θα αρχίσει το μοίρασμα της "ηλεκτρονικής χειροπέδας" δηλ. της ΚτΠ , η ζωή εκείνων που δεν θα δεχτούν να την παραλάβουν, θα γίνει ακόμα πιο μαύρη αφού σχεδόν τα πάντα θα πρέπει να γίνονται μέσω ανταλλαγής ψηφιακών δεδομένων και ψηφιακών "υπογραφών" ή ταυτοποιήσεων.
Τώρα, σχετικά με τον δυσώνυμο αριθμό, απο τη μία μας λέει πως " …σε στενή συνεργασία με την Εκκλησία δεν πρόκειται να υπάρξει κάποιο τέτοιο θέμα γι’ αυτό το κομμάτι..." και απο την άλλη ότι " ...γι’ αυτό θα υπάρξει και η έννοια της προαιρετικότητας..".
Μα αν δεν θα εμπεριέχεται στην κτπ ο αριθμός 666, τότε γιατί αναφέρει ως δείγμα «καλής πίστης» την ύπαρξη της προαιρετικότητας, η οποία εξ άλλου όπως δήλωσε ο ίδιος πιθανόν να ισχύει μόνο τον πρώτο καιρό της εφαρμογής;
Δηλαδή μας δουλεύει κανονικώτατα νομίζοντας ότι απευθύνεται σε πολίτες μειωμένης αντίληψης.
Στο θέμα της "στενής συνεργασίας με την Εκκλησία", άραγε τι θέλει να πεί;
Ποιά είναι τα ποιοτικά χαρακτηριστικά αυτής της "στενής συνεργασίας" , και πως μπορεί να "συνεργασθεί" η Εκκλησία της Ελλάδος με μία κατοχική κυβέρνηση, όταν μάλιστα το λαμπρό παράδειγμα του μακαριστού Αρχιεπισκόπου Χρύσανθου δεν αφήνει και πολλά περιθώρια παρανοήσεων σχετικά με τέτοιου είδους «συνεργασίες» ;
Οι Ορθόδοξοι χριστιανοί δεν είναι ανόητοι. Όλοι πλέον ξέρουν τι σημαίνει μαζικό ηλεκτρονικό φακέλωμα και κεντρική διαχείριση της ελευθερίας των πολιτών όπως και τι σημαίνει "επαναπρογραμματιζόμενο microchip".
Ξέρουν δηλαδή ότι στην "καρδιά" της κάρτας του πολίτη, οι διαχειριστές της εξουσίας, μπορούν να βάλουν ανά πάσα στιγμή ότι θέλουν και φυσικά και τον αριθμό 666.
Καταλήγοντας ο υφυπουργός περιγράφει με σαφήνεια τι θα γίνει από εδώ και πέρα:
«…τα βήματα είναι τα εξής:
- Βήμα πρώτο, ο εκκαθαρισμός και η πλήρης λειτουργική ενοποίηση των μητρώων. Αυτό θα πάρει τον επόμενο ενάμισι με δυο χρόνια για να φτάσουμε σ’ ένα τέτοιο επίπεδο.
- Βήμα δεύτερο: Η ψηφιακή υπογραφή θα μπει σε όλα τα βασικά επαγγέλματα και σε όλους τους Έλληνες πολίτες και επίσης … να μπορεί να μπει σε κάθε κινητό τηλέφωνο. Άρα η ψηφιακή υπογραφή θα είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας.
Αυτά τα δυο θα έρθουν να συγκλίνουν και θα φτάσουμε σ’ ένα επίπεδο της ψηφιακής κάρτας ή της Κάρτας Πολίτη. Δε θεωρώ ότι θα μπορούμε να έχουμε κάποιες εκδόσεις μέσα στο 2012, ίσως κάτι απλό για να έχει κάποιος πρόσβαση στον ψηφιακό κόσμο, αλλά δε θεωρώ ότι θα είναι θεαματική παραγωγή και θ’ αντικαταστήσει τα πάντα. Τουλάχιστον δεν είμαστε έτοιμοι σ’ αυτή τη φάση.
Άρα, αν δεν κάνουμε τα μητρώα, μη συζητάμε για κάρτα….»
Και σαν να μην έφτανε αυτό, λίγες ημέρες πρίν, λάβαμε στο e-mail μας ακόμα μια είδηση το περιεχόμενο της οποίας αποδεικνύει με απόλυτο τρόπο ότι αυτή η τρικομματικής στήριξης και διακομματικής ανοχής κατοχική κυβέρνηση, είναι σάπια μέχρι το μεδούλι.
Αναφερόμαστε στην υπουργική απόφαση του υπουργού εργασίας κ. Κουτρουμάνη που δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα της κυβερνήσεως της 8ης Νοεμβρίου του 2011 (αρ φύλλου 2611) και η οποία για πρώτη φορά στην ιστορία αυτού του τόπου, εκτιμά ως επιδοτούμενες αναπηρίες, την παιδοφιλία, την επιδειξιομανία, τον σαδομαζοχισμό, την ηδονοβλεψία, τον φετιχισμό, τον παρενδυτικό φετιχισμό ( δηλαδή τους τραβεστί), την κλεπτομανία, την πυρομανία κλπ.
Είναι προφανές, ότι μέσω αυτής της υπουργικής απόφασης, αυτές οι κακουργηματικού χαρακτήρα πράξεις και διαστροφές καθίστανται de facto απλώς "παρεκκλίνουσες συμπεριφορές" που όχι μόνο δεν τιμωρούνται αλλά αντιθέτως επιβραβεύονται. Και όλα αυτά την ίδια στιγμή που μειώνουν για λόγους δήθεν οικονομίας, τα ποσοστά αναπηρίας καρκινοπαθών, ηπατομεταμοσχευμένων, νεφροπαθών, κ.α . Άντε μετά να τους πιστέψεις ότι δεν θα βάλουν στο επαναπρογραμματιζόμενο microchip της ΚΤΠ τον αριθμό του αφεντικού τους.
Ένα άλλο μεγάλο ζήτημα το οποίο μάλιστα έχει γίνει και αντικείμενο πολιτικής καπηλείας, είναι και αυτό της γιγάντιας συσώρευσης λαθρομεταναστών στην χώρα μας.
Μιλώ για εκείνους τους δυστυχισμένους που χρησιμοποίησαν και χρησιμοποιούν οι μεγάλες δυνάμεις και οι περιφερειακοί χωροφύλακές τους, ως ανθρώπινη ασπίδα, προκειμένου να κατακτήσουν ειρηνικά έναν τόπο.
Αυτοί λοιπόν που είτε με τη βοήθεια των "αγορών" είτε με το να χρηματοδοτούν εμφυλίους πολέμους και δικτατορίες, κατέστρεψαν ολοκληρωτικά χώρες του "τρίτου κόσμου", είναι οι ίδιοι που χρηματοδοτούν τα καραβάνια των δουλεμπόρων για να φέρουν την ανθρώπινη "πραμάτεια" τους κυρίως στην Ελλάδα.
Νεοθωμανισμός - εθνομηδενισμός - παραχάραξη της ελληνικής ιστορίας.
Τα τελευταία ειδικά χρόνια, διαφημίζονται συστηματικά οι λάτρεις του νεοθωμανισμού , του εθνομηδενισμού και της παραχάραξης της ιστορίας.
Απο που να αρχίσουμε και που να τελειώσουμε. Από τη Ρεπούση και τον «συνωστισμό» στην μαρτυρική Σμύρνη; Από την αγαπημένη της λέσχης Μπίλντεμπεργκ κυρίας Διαμαντοπούλου, η οποία πριν ακόμα κάτσει στην υπουργική της καρέκλα, φρόντισε να ξεκολήσει από τον τίτλο του υπουργείου τον προσδιορισμό της Παιδείας μας ως εθνικής; Να μιλήσουμε για τις επιλογές της και την στελέχωση του υπουργείου παιδείας με πρόσωπα σαν την κ. Δραγώνα της οποίας οι ανθελληνικές απόψεις σόκαραν ακόμα και ξένους καθηγητές ;
Τι να πούμε για τον πανεπιστημιακό κ. Κιτσίκη, για χάρη του οποίου έχει δημιουργηθεί μάλιστα και ομώνυμο ίδρυμα, ο οποίος ακούστε τι έλεγε μόλις πριν δύο μήνες:
« Έχω ένα όνειρο 50 ετών, να επανενωθούν οι δύο κοινότητες που επί 400 χρόνια ζούσαν αδερφικά στην Οθωμανική περίοδο.», «τώρα είναι πολύ πιο ισχυρή η πίστη μου για την πραγματοποίηση του ονείρου μου μιας συνομοσπονδίας των δύο κρατών που θα θέσει υπό την ομπρέλα του και τις γύρω χώρες. Την Ελλάδα που θα αποκοπεί από την Ε.Ε. μπορεί να την σώσει μόνο η Τουρκία. Στην Ελλάδα αυτό συζητείται. Ακόμη και ο πιο φανατικός Έλληνας εθνικιστής μιλά για ενότητα. Οι συνθήκες ετοίμασαν μια υπέροχη αλλαγή. Πλέον η ιστορική μέρα της ανακήρυξης της ανεξαρτησίας από τους Οθωμανούς η 25 Μαρτίου 1821, αξιολογείται περισσότερο ως αρχή κατάρρευσης και όχι ως αρχή ελευθερίας.»
Με συγχωρείτε αλλά δεν θα μπώ στον πειρασμό να σχολιάσω τα παραπάνω. Τι να πούμε για το μάθημα των θρησκευτικών, το οποίο με την αμέριστη βοήθεια μερικών πρόθυμων Θεολόγων και υπο τις λυσαλέες κραυγές της κ. Φραγκουδάκη, έγινε πανθρησκειακή προπαγάνδα και ώρα θρησκειολογικής φλυαρίας.
ΝΟΜΟΣ ΦΡΑΝΚΕΣΤΑΪΝ
Ένα ακόμα μεγάλο ζήτημα που προκαλεί την Ορθόδοξη συνείδησή μας, είναι και αυτό της …εικασίας του κ. Λοβέρδου, ότι όλος ο ελληνικός λαός είχε ανέκαθεν ως όνειρο ζωής να γίνει αποθήκη ανθρωπίνων ανταλλακτικών.Αναφέρομαι στο νομο «φρανκεστάϊν», όπως έχουμε χαρακτηρίσει το νόμο για τις μεταμοσχεύσεις οργάνων, ο οποίος ψηφίστηκε στις 16 Ιουνίου και σύμφωνα με τον οποίο όλοι οι Έλληνες πολίτες, πλην εκείνων που θα το ζητήσουν εγγράφως, θεωρούνται ως δωρητές οργάνων.
Αυτό πρακτικά σημαίνει, ότι αν κάποτε κάποιος από εμάς κριθεί «εγκεφαλικά νεκρός», τότε χωρίς πολλές διαδικασίες θα θανατωθεί με τον φρικτότερο μάλιστα τρόπο , με την αφαίρεση δηλαδή, όσο είναι εν ζωή, εκείνων των ζωτικών του οργάνων που εκτιμηθούν ως εκμεταλεύσιμα.
Δεν διαφωνούμε γενικά με τις μεταμοσχεύσεις , αντιθέτως θεωρούμε ως πράξη αληθινής αγάπης στον συνάνθρωπό μας την δωρεά κάποιου μη ζωτικού μας οργάνου,όταν δηλαδή δεν προκαλείται από αυτήν την δωρεά θάνατος.
Σε κάθε άλλη περίπτωση, ακόμα και όταν δεν εικάζεται η συναίνεση του δότη αλλά βεβαιώνεται ακόμα και από τον ίδιο, δεν μπορούμε να μιλάμε για πράξη αγάπης αλλά για έμμεση αυτοκτονία, που είναι η μεγίστη εκδήλωση ασέβειας στον ίδιο τον Δημιουργό και τελικά υπέρτατη μορφή εγωισμού.
Και μια που αναφερθήκαμε στον κ. Λοβέρδο , να δηλώσουμε ευθέως ότι διαφωνούμε απόλυτα με την πρόθεσή του να εκχωρήσει τα δημόσια νοσοκομεία και σταδιακά όλο το εθνικό σύστημα υγείας , στα χέρια εκείνων που δεν την εκτιμούν ως αγαθό αλλά ως εμπορεύσιμο είδος.
Σας θυμίζω επίσης , ότι πρόσφατα ο κ. Λοβέρδος έκλεισε το μοναδικό δημόσιο παιδοκαρδιοχειρουργικό κέντρο του νοσοκομείου παίδων "Αγία Σοφία" με το ψευδές πρόσχημα ότι οι δύο εναπομείναντες σε αυτό παιδοκαρδιοχειρουργοί "τσακώνονται", πράγμα που διέψευσαν ενυπογράφως εκατοντάδες γονείς καρδιοπαθών παιδιών .
Αν λοιπόν αρχίσουμε τις εκπτώσεις , θεωρώντας το ένα αναγκαίο , το άλλο αναπόφευκτο και το άλλο ως αποδεκτό αφού έχει πουδραριστεί με λίγο ανθρωπισμό, τότε μάλλον δεν θα έχουμε πλέον αφήσει κανένα περιθώριο στον εαυτό μας να αντισταθεί σε ζητήματα που απειλούν ευθέως την εθνική μας υπόσταση, όπως για παράδειγμα , αυτό του ονόματος των Σκοπίων , ή εκείνο που θέτει ο αλβανο- αμερικανικής κατασκευήςUCK σχετικά με την διεκδίκηση κοματιού της δυτικής Ελλάδας , ή ακόμα χειρότερα την σταδιακή απο- ελληνοποίηση της Θράκης για την οποία μάλιστα φέρουν τεράστιες ευθύνες σχεδόν όλες οι μεταπολιτευτικές κυβερνήσεις.
Όλα αυτά που περιγράψαμε , μαζί με εκείνα που ανέφεραν οι αξιότιμοι προλαλήσαντες ομιλητές, είναι εκείνα που σχηματίζουν την δική μας «κόκκινη γραμμή» πίσω από την οποία δεν έχουμε δικαίωμα να κάνουμε ούτε μισό βήμα.
Θα τελειώσω αυτήν την αναγκαστικά επιγραμματική αναφορά μας στις άλλες παραμέτρους της οικονομικής κρίσης, με ένα μικρό απόσπασμα από κείμενο του αγαπητού μας φίλου ,συγγραφέα και τέως δικαστικού κ. Μόσχου Λαγκουβάρδου:
“…Δεν κινδυνεύει η Ορθόδοξη Πίστη από τους διωγμούς, αλλά από την παθητικότητα και τον εφησυχασμό. Ο Θεός έχει μεγάλη υπομονή. Φυλάττει το αυτεξούσιο των ανθρώπων, των αγγέλων και των δαιμόνων. Ήδη παρεχώρησε στον Εχθρό να αποθρασυνθεί στην πνευματική του τύφλωση. Ο Εχθρος εγκαταλείπει την τακτική της πνευματικής νάρκης και της υποκατάστασης του πνεύματος και επιτίθεται φανερά κατά της Ορθοδοξίας.
Αισθάνεται άραγε ο Εχθρός τόσο δυνατός;
Είναι πεπεισμένος ότι οι πιστοί δεν θα βγούν με τίποτε από το λήθαργό τους;
Ή βρίσκεται σε απόγνωση και δεν ξέρει τί κάνει;
Οι μερες που ζούμε είναι αποκαλυπτικές….”
Σας ευχαριστώ για την υπομονή σας.