Υποχρεωτικός εμβολιασμός & “ο Ιερέας της γειτονιάς”
π. Στέφανος Στεφόπουλος
Το ακούσαμε και αυτό. Τι άλλο να περιμένουμε τώρα;
Η κυβέρνηση έχασε την ψυχραιμία της και σύσσωμη προσπαθεί να βρει τρόπους να πείσει τους ανεμβολίαστους πολίτες να αλλάξουν γνώμη. Πότε με το “μαστίγιο”, πότε με το “καρότο”, πότε με τα τραγελαφικά “προνόμια”, πότε με την επιβολή, τους περιορισμούς, την στυγνή χειραγώγηση.
Έτσι, οι ακάματοι αυτοί νόες τι σκαρφίστηκαν;
Να αναθέσουν στους ΟΤΑ, δηλαδή την Τοπική Αυτοδιοίκηση, την μεταστροφή των αρνητών ακόμη και πόρτα πόρτα για να μη μείνει ανεμβολίαστο μπράτσο. Κάτι σαν ντελίβερυ. Και σκέφτηκαν ακόμη πιο πέρα, πριν απ’ αυτούς γι αυτούς. Δηλαδή, να επιστρατεύσουν ακόμη και Ιερείς των ενοριών τους οποίους αναγκάστηκαν να κατατάξουν μεταξύ των “προσώπων εγνωσμένου κύρους”!!!(triklopodia.gr)
Και πώς θα γίνει αυτό; Θα συνεργαστούν, διαβάζουμε στη σελίδα που αναφέρεται δίπλα, τα Υπουργεία Εσωτερικών και Υγείας με τους ΟΤΑ και εν ανάγκη θα πάνε πόρτα-πόρτα (φοβάμαι μήπως φάνε πόρτα!) για να πετύχουν με διάλογο την μεταστροφή των ανεμβολίαστων. Μέ άλλα λόγια, θα εντοπιστούν οι ανεμβολίαστοι μέσα από το φακέλλωμα που άγρια συμβαίνει καιρό τώρα, θα τους επισκεπτούν άνθρωποι του Δήμου και θα επιχειρήσουν να τους μεταστρέψουν. Έχουν το δικαίωμα της διατάραξης της οικογενειακής γαλήνης και της παραβίασης του οικογενειακού ασύλου; Πόσο πιεστικοί θα είναι; Κι αν αντιμετωπιστούν βίαια από τους συμπολίτες τους; Θα επιστρατευθεί η Αστυνομία; Μήπως και Δικαστικός Κλητήρας; Θα φακελλωθούν μετά όσοι αρνήθηκαν να τους δεχθούν (δικαίωμά τους!) ή να αλλάξουν γνώμη; Θα ενοχληθούν ξανά;
Και μετά λέγαμε για την προσηλυτιστική δραστηριότητα των Μαρτύρων του Ιεχωβά! Γιατί, διαδικαστικά σε τι θα διαφέρουν οι influencers των εμβολίων;
Και αναφέρει το δημοσίευμα σχετικά με την περίπτωση των Ιερέων ότι : “Στις περιπτώσεις που οι λόγοι απροθυμίας είναι θρησκευτικοί, θα προσπαθεί ο τοπικός Ιερέας να μεταπείσει το ποίμνιό του”!!! Οπότε, σε αντιγραφή του γνωστού μοτο, θα ρωτάμε ο ένας τον άλλο, “εσείς πάτερ μου πόσους μεταπείσατε σήμερα;”
Κι έτσι όλο και θα ανεβαίνουν τα νούμερα κι όσο ανεβαίνουν αυτά τόσο θα ανεβαίνει και το επιθυμητό ποσοστό εμβολιασμένων. Ξεκινήσαμε από το 60-70% και φθάσαμε κατά μερικούς ακόμα και στο 85%.
Στο σημείο αυτό να εκφράσω κάποιους έντονους προβληματισμούς μου.
- Πώς και γίναμε ξαφνικά οι Ιερείς για την Κυβέρνηση “πρόσωπα εγνωσμένου κύρους”;
Κι αν όντως είμαστε, γιατί η Πολιτεία ούτε μια φορά δεν μας σεβάστηκε, δεν άκουσε τις ενστάσεις και τους προβληματισμούς μας όσον αφορά στα προηγούμενα υγειονομικά μέτρα; Ο Μητροπολίτης Φιλίππων δεν θεωρείται πρόσωπο εγνωσμένου κύρους; Ναί ή όχι; Κι αν ναι, γιατί ο κ. Χαρδαλιάς απαξίωσε να απαντήσει στο γραπτό αίτημά του περί εξαιρέσεως της τοπικής λιτανεύσεως την οποία μάλιστα προσυπέγραψαν και εκπρόσωπος της Περιφέρειας και ο Δήμαρχος της Καβάλας; Δέν ήταν τότε εγνωσμένου κύρους και τώρα ξαφνικά για να επιτευχθεί ο στόχος σας γίναμε όλοι τέτοια πρόσωπα; Περίεργα μας τα λέτε!
- Εννοείτε πως θα πρέπει να μας δώσετε λίστα ανεμβολίαστων (όπερ εστί παράνομο αφού μια τέτοια λίστα περιέχει πληροφορίες ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων που εσείς όμως καταστρατηγείτε λόγω και πάλι της δημόσιας υγείας-λάστιχο!) και εμείς θα σπεύσουμε να επισκεφθούμε ο καθένας τον ενορίτη του για να τον μεταπείσουμε με διάλογο και την ΠΕΙΘΩ! Άρα πρέπει να κάνουμε και κανένα σεμιναριάκι χειραγώγησης της μάζας. Σωστά;
- Αυτή η συνεργασία πάλι των Υπουργείων Υγείας και Εσωτερικών με ξεπερνάει. Γιατί, όπως φαίνεται, είμαστε άγρια φακελωμένοι και συνεπώς η Πολιτεία μπορεί ανά πάσα ώρα και στιγμή να προσεγγίσει τους ανεμβολίαστους έναν έναν!
- Γιατί να πρέπει άραγε να μπούμε στη διαδικασία της πειθούς; Εσείς δε λέτε ότι ο εμβολιασμός δεν μπορεί να είναι υποχρεωτικός; Άρα δεν αφήνεται στους πολίτες η επιλογή; Δεν είναι ελεύθεροι να επιλέξουν με δική τους ευθύνη αν θα εμβολιαστούν ή όχι; Γιατί, λοιπόν, εμείς να πάρουμε την ευθύνη μεταστροφής των ανθρώπων ενώ η αποτυχία αυτής της άρνησης πιστώνεται φυσικά και αποκλειστικά σ εσάς;
Όπως καταλαβαίνετε, δεν αναλύω το ναι και το όχι των άλλων, ούτε εκφέρω άποψη προσωπική, ούτε δηλώνω θέση. Διαφωνώ με τον τρόπο σκέψης όμως και την ιδέα της επιβολής των θέσεων της Πολιτείας σε ελεύθερους ανθρώπους και μάλιστα χωρίς καμμία νομικά κατοχυρωμένη αρμοδιότητα. Και ερωτώ σας. Αν εμείς πείσουμε κάποιον να εμβολιαστεί, κι αυτός πειστεί και το κάνει και παρουσιάσει σοβαρά συμπτώματα και τελικά καταλήξει και στραφούν οι οικείοι εναντίον μας, ποιος έχει νομικά ή ηθικά την ευθύνη; Οι ακαταδίωκτοι των επιτροπών, οι πολιτικοί που έχουν βουλευτική ασυλία, οι ακαταδίωκτες εταιρείες των σκευασμάτων ή εμείς ως τελευταίοι τροχοί της αμάξης και άβουλοι συνεργοί των Υπουργείων Υγείας και Εσωτερικών; Απάντηση παρακαλώ;
Σύμφωνα με την δική σας τοποθέτηση, υπάρχει περίπτωση η άρνηση εμβολιασμού να οφείλεται σε θρησκευτικούς λόγους! Έστω άθελά σας προσφέρετε ένα ακόμη ισχυρό επιχείρημα στους αρνητές και επιφυλακτικούς. Και γιατί να μην είναι έτσι; Όντως η επιλογή αυτή συνιστά και πνευματικά κολάσιμη πράξη. Για πολλούς λόγους που θα αναλυθούν αμέσως προσεχώς σε άλλο κείμενο. Άλλωστε καμμία πράξη της ζωής μας, καμμία απόφαση ή επιλογή δεν είναι άσχετη με τη θεολογία της Εκκλησίας μας και ακόμη και ως δογματική ακολουθία! Κι ας διαρρηγνύουν κάποιοι τα ιμάτιά τους ότι είναι μια αμιγώς ιατρική πράξη.
Αν όντως θεωρήσουμε ως αληθινή τη θέση αυτή τότε μήπως να καταργήσει η Εκκλησία μας όλες τις ευχές της “Υπέρ Υγείας”;
Στο σημείο αυτό θα ήθελα να θέσω και μια πρόταση. Είπατε πολλοί εκ των υποστηρικτών των ενέσιμων σκευασμάτων αυτών ότι οι ανεμβολίαστοι παίρνοντας ατομικά ευθύνη, αν νοσήσουν και εισαχθούν σε νοσοκομείο ή ΜΕΘ, να αναλαμβάνουν και το κόστος θεραπείας τους προκειμένου να μην επιβαρύνεται το σύστημα υγείας!
Αντιπροτείνω κι εγώ με τη σειρά μου, οι εμβολιασμένοι, οι οποίοι με ατομική τους ευθύνη κάνουν το εμβόλιο, εφόσον παρουσιάσουν σοβαρές επιπλοκές και χρειαστεί να νοσηλευθούν, να αναλαμβάνουν κι αυτοί το ίδιο κόστος αφού κι αυτοί επιβαρύνουν το ίδιο σύστημα υγείας. Σύμφωνοι; Αλλιώς, άθελά σας ή ηθελημένα, δεν ξέρω, γίνεστε αιτία να διαχωρίζονται οι πολίτες σε εμβολιασμένους και μη με όλες τις συνέπειες που συνεπάγεται αυτό-κυρίως κοινωνικές.
Βεβαίως, μόλις που είναι αναγκαίο να τονίσω πως από δω και πέρα, σε οποιαδήποτε απόφασή σας θα λαμβάνετε σοβαρά υπόψη σας τα πρόσωπα εγνωσμένου κύρους όπως είναι κατά δική σας αντίληψη οι Ιερείς της κάθε ενορίας, οι Ιερείς της γειτονιάς σας. Σωστά;