Εἰδήσεις

Ἀνίερη συμμαχία κατά τῆς παραδεδομένης Ὀρθοδόξου λατρείας.

koritsia papadakia01πρωτοπρ. Ἰωάννου Φωτοπούλου
ἐφημερίου Ἱ.Ν. Ἁγίας Παρασκευῆς Ἀττικῆς

Δύο ἀπό τούς ἀμύντορες τοῦ Ἀλεξάνδρου Καρυώτογλου, ὁ π. Βασίλειος Θερμός καί ὁ κ. Θ. Παπαθανασίου, στά ἀτεκμηρίωτα κείμενά τους πού ἀναρτήθηκαν στό anastasiosk.blogspot δέν παραλείπουν νά «στολίζουν» μέ ὕβρεις ὅσους τυχόν διαφωνοῦν μέ τήν παρουσία κοριτσιῶν στή διακονία τῆς Θ. Λειτουργίας. Ὁ π. Θερμός ἀναφωνεῖ στό τέλος τοῦ γραπτοῦ του : «Δέν θά δεχθοῦμε νά ἐπικρατήσουν οἱ ἀστοιχείωτοι»! καί ὁ κ. Παπαθανασίου πρό τῆς ἀρχῆς τοῦ κειμένου του θρηνεῖ : «Να θρηνήσω την ασέβειά τους, ή να σιχαθώ την αγραμματοσύνη τους;».

Εἴμαστε λοιπόν «ἀστοιχείωτοι» καί ἄξιοι νά μᾶς «σιχαίνονται» οἱ δοκησίσοφοι. Βέβαια ὁ κ. Παπαθανασίου, ἐγγράμματος ὤν, παίρνει αὐτή τή φράση ἀπό τά λόγια πού ἀπευθύνει ὁ Μ. Βασίλειος στούς Ἀρειανόφρονες, καί τήν ἐφαρμόζει σέ μᾶς.  Ἄς εἶναι!

Ἄς δοῦμε τώρα, ἐφόσον ἐμεῖς εἴμαστε ἀστοιχείωτοι, πόσο ἐνήμερος εἶναι ὁ π. Βασίλειος ὅταν γράφει :  Ιερό βήμα στην ουσία δεν υφίσταται (δικές μου ὅλες οἱ ὑπογραμμίσεις). Όσο λειτουργούσε υγιώς η εκκλησιολογία, δηλαδή κατά τους πρώτους 5-6 αιώνες, η καίρια διαχωριστική γραμμή βρισκόταν στην είσοδο του ναού προκειμένου να υποδηλώνει την διαφορά μεταξύ βαπτισμένων και αβαπτίστων. Όταν ολόκληρη η κοινωνία έγινε (κατ’ όνομα) χριστιανική, υψώθηκε τέμπλο και εισήχθη ο κληρικαλισμός[1], δηλαδή η διαχωριστική γραμμή κατάντησε να είναι μεταξύ κληρικών και λαϊκών!

ΙΕΡΑ ΑΓΡΥΠΝΙΑ Παρασκευή 23/6 πρός Σάββατο 24/6, 20:00-01:30

AfisaAgrypniasJin2023

 

ΕΣΤΙΑ ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ

ΓΕΝΕΣΙΟΝ ΤΙΜΙΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ & ΒΑΠΤΙΣΤΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ

Ἱερό παρεκκλήσιο τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων Πέτρου καί Παύλου
τοῦ Ἐνοριακοῦ Κέντρου Διακονίας τοῦ Ἱ.Ναοῦ Ἁγίας Παρασκευῆς Ἀττικῆς,
Ἀπ. Παύλου 10

Εστία Πατερικῶν Μελετῶν, Θέσπιδος 11, Μαρούσι, Τηλ:. 210 8025211 ● www.orthros.eu ● Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Η θαρραλέα επιστολή διαμαρτυρίας ενός εκπαιδευτικού για τα επιμορφωτικά σεμινάρια για τα δικαιώματα των ΛΟΑΤΚΙ

Dont say gay 1024x731 1000

Προχθές, Δευτέρα 15/5/23, παρέλαβα ἀπό τό σχολεῖο μου ἕνα ἠλεκτρονικό μήνυμα γιά τά ἐπιμορφωτικά σεμινάρια τοῦ ΕΚΔΔΑ σέ δημοσίους ὑπαλλήλους καί ἐκπαιδευτικούς σέ σχέση μέ τά δικαιώματα τῶν ἀτόμων ΛΟΑΤΚΙ+ καί χθές ἀπάντησα τόσο στό ΕΚΔΔΑ ὅσο καί στήν Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Ἐκπαίδευσης, μέ τό κάτωθι μήνυμα:

Κυρίες/κύριοι,

Παρέλαβα από την διεύθυνση του σχολείου μου εχθές (15/5/23) το ηλεκτρονικό μήνυμα που αφορούσε το «επιμορφωτικό σεμινάριο» του ΕΚΔΔΑ σχετικά με την προστασία των ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμων. Δεν μπορώ να πω ότι επρόκειτο για έκπληξη, αφού αυτή είναι η κυρίαρχη, άνωθεν κατασκευασμένη (woke) κουλτούρα της δυτικής κοινωνίας, όμως θεώρησα χρέος μου να σας επισημάνω κάποια πράγματα.

Συμπαραστεκόμαστε στούς Πατέρες τῆς Ἱερᾶς Λαύρας τοῦ Κιέβου

                     LavraKiev01  LavraKiev02

ΕΣΤΙΑ ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ
ΑΣΤΙΚΗ ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
ΘΕΣΠΙΔΟΣ 11 ΜΑΡΟΥΣΙ
ΤΗΛ.  210 8025211
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

27 Μαρτίου 2023

Μέ μεγάλη κατ’ ἄνθρωπον θλίψη, ἀλλά καί μέ ἐλπίδα στόν πανταχοῦ Παρόντα Κύριο, παρακολουθοῦμε τίς τελευταῖες ἐξελίξεις μέ τόν προαναγγελλόμενο διωγμό τῶν μοναχῶν τῆς Λαύρας τῶν Σπηλαίων τοῦ Κιέβου, ἡ ὁποία ἀποτελεῖ τό «Ἅγιον Ὄρος» τῆς Οὐκρανίας καί στήν ὁποία θησαυρίζονται τά ἄφθορα σώματα τῶν Ἁγίων Οὐκρανῶν Πατέρων πού διαχρονικά ἁγίασαν μέ τή βιωτή καί τήν προσευχή τους τόν τόπο.

Ἱερό ἔργο τῶν μοναχῶν εἶναι ἡ ἀδιάλειπτη προσευχή ὑπέρ τοῦ σύμπαντος κόσμου, ἡ νήψη καί ὁ προσωπικός καί συλλογικός ἁγιασμός. Ὅποιος ἐμποδίζει αὐτό τό ἱερό ἔργο, ἀντιμάχεται τήν Ἐκκλησία καί τόν ἴδιο τόν Τριαδικό Θεό μας.

Ὡς Ἕλληνες ὁμόδοξοι καί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί τῶν διωκομένων, διαμαρτυρόμαστε μέ πόνο ψυχῆς γιά τήν ἀπρόκλητη στοχοποίηση τῶν Οὐκρανῶν μοναχῶν τῆς Λαύρας καί ζητᾶμε ἀπό τήν Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος καί κάθε ἄλλη τοπική Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία νά σταθεῖ μέ κάθε τρόπο δίπλα στούς δοκιμαζομένους μοναχούς. Ἑνώνουμε τίς προσευχές μας μέ τόν μαρτυρικό Ἱεράρχη, Μητροπολίτη Κιέβου Ὀνούφριο καί τήν περί αὐτόν Ἱερά Σύνοδο τῆς Κανονικῆς Ἐκκλησίας τῆς Οὐκρανίας.

Χωρίς καμία πολιτική σκοπιμότητα, παρά μόνο χριστοκεντρικά καί ἐκκλησιοκεντρικά, προτιμοῦμε νά εἴμαστε «ΘΕΟΦΙΛΟΙ» καί ὄχι Ἀμερικανόφιλοι ἤ Ρωσόφιλοι, ἀκολουθώντας τήν ἱερά παρακαταθήκη τοῦ Ἀρχιστρατήγου Θεοδώρου Κολοκοτρώνη. Ἡ ἱστορία ἔχει ἀποδείξει ὅτι ὅσοι ἐναντιώθηκαν στήν Ἐκκλησία, πρόσωπα ἤ καθεστῶτα, κατέρρευσαν παταγωδῶς καί ἔμειναν μέ μαῦρα γράμματα στήν ἱστορία.

Γι’ αὐτό ἐπιλέγουμε νά εἴμαστε μέ τή σωστή πλευρά τῆς ἱστορίας, ὄχι γιά νά ὑπερηφανευόμαστε ὅτι εἴμαστε μέ τούς νικητές, ἀλλά γιά νά γραφτοῦμε στή σωστή πλευρά τοῦ βιβλίου τῆς αἰωνιότητας. Διότι, πάνω ἀπό τούς σημερινούς ἡγέτες τῶν ἐθνῶν καί τῶν θρησκειῶν, βρίσκεται ὁ Ἀκριβοδίκαιος Χριστός, ὁ Ὁποῖος δέν θά ἀργήσει νά ἀποδώσει σέ καθέναν, τόν δίκαιο μισθό τῶν ἐνεργειῶν καί τῶν παραλείψεών του.

Ἐφιστοῦμε τήν προσοχή σέ ὅλους τούς ἐμπλεκομένους σέ αὐτό τό διωγμό, ἀλλά καί σέ ἐκείνους πού ἀνάδελφα ἀδιαφοροῦν, ὅτι ἡ πολεμική κατά τοῦ μοναχισμοῦ, διαχρονικά ἐπισύρει τόν πνευματικό νόμο καί ἐπιφέρει μεγάλη ζημιά σέ ὅσους πρός κέντρα λακτίζουν.