ΤΕΛΙΚΑ Πορίσματα ἡμερίδας μέ θέμα: «Κοινωνία χωρίς μετρητά. Προοπτική ἤ ἐφιάλτης;»
Πορίσματα ἡμερίδας μέ θέμα: «Κοινωνία χωρίς μετρητά. Προοπτική ἤ ἐφιάλτης;»
πού διοργανώθηκε ἀπό τήν ΕΣΤΙΑ ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ
ὑπό τήν αἰγίδα τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Πειραιῶς
στίς 28-06-2015 στό Στάδιο Εἰρήνης καί Φιλίας, στήν αἴθουσα Μελίνα Μερκούρη
Ἡ Ἑστία Πατερικῶν Μελετῶν, ὑπό τήν αἰγίδα τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Πειραιῶς καί Φαλήρου, διοργάνωσε ἡμερίδα τήν 28η Ἰουνίου 2015 στό Στάδιο Εἰρήνης καί Φιλίας (Σ.Ε.Φ) μέ θέμα: «Κοινωνία χωρίς μετρητά. Προοπτική ἤ ἐφιάλτης;»
Μετά ἀπό τή λίαν ἐμπεριστατωμένη ὁμιλία ἐνάρξεως τῆς ἡμερίδας ἀπό τό Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Πειραιῶς καί Φαλήρου κ. Σεραφείμ καί τήν ἐξαιρετική παρουσίαση ὕμνων ἀπό τή χορωδία «ἐν Ψαλτηρίῳ», ὁ συντονιστής πανοσ. ἀρχιμ. π. Σαράντης Σαράντος εὐχαρίστησε ὅλους ὅσοι βοήθησαν νά διοργανωθεῖ ἡ ἡμερίδα.
Ἐπίσης χαιρετισμό ἀπηύθυνε ὁ ἐκπρόσωπος τοῦ Ι.Ν.Κ.Α. κ. Ἄγγελος Πιλάτης καί ὁ ἐκπρόσωπος εἰκοσιπέντε χριστιανικῶν Σωματείων τῆς Θεσσαλονίκης καί τῆς Ἑνωμένης Ρωμηοσύνης κ. Καλλιντέρης.
Στή συνέχεια ἀκούστηκαν οἱ εἰσηγήσεις τῶν κατά τό πρόγραμμα ὁρισθέντων ἐγκρίτων ὁμιλητῶν, διεξήχθη λίαν ἐνδιαφέρουσα καί γόνιμη συζήτηση καί ἐξήχθησαν τά κάτωθι πορίσματα:
1. Ὁ ἄνθρωπος ἐπλάσθη ἀπό τήν προσωπική βούληση τοῦ ἐν Τριάδι Θεοῦ κατ’ εἰκόνα Αὐτοῦ καί καθ’ ὁμοίωσιν καί ὡς ἄρχων τοῦ Παραδείσου. Προικισμένος μέ τό αὐτεξούσιο ἀπελάμβανε τή θεϊκή ἐλευθερία πού τοῦ χάριζε ὁ Θεός. Μετά ἀπό τήν παρακοή καί πτώση τῶν πρωτοπλάστων ἀμαυρώθηκε ὁ καθαρός νοῦς τους, περιορίστηκε ἀπό τά πάθη ἡ ἐλεύθερη βούλησή τους καί κατακερματίστηκε τό δωρηθέν ὑπό τοῦ Θεοῦ δῶρο, τό αὐτεξούσιο.
Παρά ταῦτα, τό αὐτεξούσιο τοῦ ἀνθρώπου καί ἡ ἐλεύθερη προαίρεσή του στίς ἐπιλογές καί τίς πράξεις του τόν καθιστᾷ κύριο κριτή τῶν ἀποφάσεών του καί ὑπεύθυνο τῆς σωτηρίας του.
2. Τά τελευταῖα χρόνια ἐπιχειρεῖται ἡ προοδευτική καί ὕπουλη ἀφαίρεση τοῦ αὐτεξουσίου καί ἡ ἀριθμοποίηση τοῦ ἀνθρώπου. Οὐσιαστικά ἐξυφαίνεται ἕνα παγκόσμιο συγκεντρωτικό σύστημα ἐλέγχου τῶν πολιτῶν καί τῶν ἐθνῶν ἀπό τή Νέα Ἐποχή. Μιά πανίσχυρη πολιτική, οἰκονομική καί θρησκευτική ὀλιγαρχία, προωθεῖ μιά μελλοντική παγκόσμια διακυβέρνηση, ἡ ὁποία στηρίζεται στόν πλήρη ἔλεγχο τῶν φρονημάτων, τῶν ἐπιλογῶν καί τῶν δραστηριοτήτων τῶν πολιτῶν καί τῶν λαῶν. Ἡ ἔννοια τῆς ἀτομικῆς ἐλευθερίας θά εἶναι παρελθόν σέ ἕνα τέτοιο καθεστώς, σ’ ἕνα καθεστώς οὐσιαστικά προηγμένου τύπου δικτατορίας. Στήν χώρα μας πρός αὐτή τήν κατεύθυνση ἔχουν γίνει σταδιακές προσπάθειες:
- Μέ τό Νόμο 1599/1986 πού ἀφοροῦσε στήν ἐφαρμογή τοῦ Ε.Κ.Α.Μ. δηλαδή τοῦ Ἑνιαίου Κωδικοῦ Ἀριθμοῦ Μητρῴου…
- Μέ τό Νόμο 2514/1995 πού κύρωσε τή Συνθήκη Σένγκεν, στό πλαίσιο τῆς ὁποίας δημιουργήθηκε τό σύστημα πληροφοριῶν Σένγκεν (SIS)…
- Μέ τό ἄρθρο 153 τοῦ Ν. 3655/2008 σύμφωνα μέ τό ὁποῖο «ὁ Ἀριθμός Μητρῴου Κοινωνικῆς Ἀσφάλισης (Α.Μ.Κ.Α.)... «καθιερώνεται ὑποχρεωτικά ὡς ἀριθμός ἐργασιακῆς καί ἀσφαλιστικῆς ταυτοποίησης ὅλων τῶν πολιτῶν τῆς χώρας». Χωρίς αὐτόν ἀποκλείεται ἀντισυνταγματικά ὁ πολίτης ἀπό τήν νόμιμη θεσμική ἀσφάλιση, γιά τήν ὁποία ἐπί χρόνια καταβάλλει κρατήσεις καθόλου εὐκαταφρόνητες.
- Μέ τό πρῶτο Μνημόνιο πού κυρώθηκε μέ τό Ν.3845/2010 καί μέ τό ὁποῖο ἐπιβλήθηκε ἡ ἀπογραφή τῶν πάσης φύσεως φυσικῶν προσώπων πού ἀμείβονται ἀπό τό Δημόσιο καί ἡ δημιουργία Ἑνιαίας Ἀρχῆς Πληρωμῶν...
- Μέ τήν προσπάθεια εἰσαγωγῆς τῆς Κάρτας τοῦ Πολίτη ἀπό τόν Γιῶργο Παπανδρέου καί ἀπό τήν τωρινή κυβέρνηση.
- Μέ τήν πιλοτική ἐφαρμογή τῆς Κάρτας Συναλλαγῶν.
3. Μέ πάρα πολύ βιασύνη κάνει τήν ἐμφάνισή της ἡ κοινωνία χωρίς μετρητά. Τό πρόσχημα, ἡ δικαιολογία γιά τήν χρήση ὅλων αὐτῶν τῶν μέσων ἐλέγχου, εἶναι ἡ προστασία τῶν προσωπικῶν δεδομένων καί ἡ διαφάνεια στίς σχέσεις τῶν πολιτῶν πρός τό κράτος. Ὅμως οἱ προηγμένης τεχνολογίας κάρτες πού χρησιμοποιοῦνται καί πρόκειται νά χρησιμοποιηθοῦν, δέν εἶναι οὔτε ἀσφαλεῖς οὔτε δημοκρατικές. Εἰδικά μέ τήν Κάρτα Πολίτη θά ὑπάρχει πλήρης διασύνδεση τῶν ἀρχείων πού ἀφοροῦν τόν κάθε πολίτη. Ἑπομένως δέν μπορεῖ νά ἀποκλεισθεῖ μιά διαρροή δεδομένων εἴτε ἀπό χάκερς, εἴτε ἀπό διαχειριστές πού θά ἔχουν πρόσβαση καί συμφέρον, εἴτε ἀκόμη καί ἀπό πιθανούς μελλοντικούς δικτάτορες. Ἐπίσης ἔγινε σαφές πώς μέ τήν ἐπικράτηση τῆς ἀχρήματης κοινωνίας δέν ἔχει νά ὠφεληθεῖ τίποτα ἀπολύτως ἡ χώρα μας. Ἄρα ἡ προώθηση καί ἡ προσπάθεια ἐπιβολῆς της ἀποτελεῖ πρόσχημα.
4. Εἶναι φυσικό, ὅτι ἕπεται τῆς ἀπειλῆς τῆς ἐλευθερίας τοῦ ἀτόμου, ἡ ἀπειλή τῆς Κοινωνίας καί τῆς Δημοκρατίας.
Μιά κοινωνία χωρίς μετρητά:
- Στοχεύει στήν πλήρη ἐξάρτηση ἀπό τίς τράπεζες, μιά καί ἡ χρήση τῆς Κάρτας θά εἶναι ὑποχρεωτική, μέ ὅ,τι κινδύνους συνεπάγεται αὐτό, ἀκόμα καί πιθανή ἀπώλεια τῶν χρημάτων μας.
- Ὁδηγεῖ στήν κατάργηση τῆς ἰδιωτικότητας καί στήν πανεύκολη δημοσιοποίηση ὅλων τῶν καταναλωτικῶν συνηθειῶν καί τῶν ἰδεολογικῶν προτιμήσεων τῶν ἀτόμων.
- Δημιουργεῖ πρακτικά προβλήματα, ὅπως ἡ δυσκολία χρήσης Κάρτας ἀπό τούς ἡλικιωμένους.
- Ἐξελίσσεται ἤδη πρός βιομετρική τεχνολογία ἤ βιομετρικά ἐμφυτεύματα, μέ ὁρατό τόν ἐφιάλτη τοῦ γενετικά μεταλλαγμένου ἀνθρώπου. Ὁδηγεῖ ἑπομένως σέ κατάχρηση τεχνολογίας καί κατάχρηση δικαιώματος πού μποροῦν νά ἐξασκηθοῦν μέσῳ τοῦ διαδικτύου πάνω στά σώματά μας.
5. Στήν Ἑλλάδα καί παγκοσμίως ἐπιχειρεῖται ἡ ἐγκαθίδρυση τῆς ἀχρήματης οἰκονομίας. Ἀπό τή νομική πλευρά καταδείχθηκε, ὅτι δέν μπορεῖ τό λογιστικό χρῆμα τῶν τραπεζῶν νά ὑποκαταστήσει τά μετρητά ὡς νόμιμο χρῆμα καί κυρίως ὡς ὑποχρεωτικό μέσο ἐξόφλησης τῶν συναλλαγῶν. Ἐπέρχεται μία ἀνατροπή στίς μακραίωνες ἀντιλήψεις τῶν συναλλαγῶν.
Τά μετρητά συνιστοῦν βέβαιες καί ἐκκαθαρισμένες ἀπαιτήσεις ἔναντι τῆς Κεντρικῆς Τράπεζας. Ἡ ἔκδοση νομίμου χρήματος ἀποτελεῖ ἔκφραση Νομισματικῆς Κυριαρχίας τοῦ Κράτους καί δέν μπορεῖ νά ἐκχωρηθεῖ στίς ἰδιωτικές Τράπεζες. Τό Νόμιμο Χρῆμα προστατεύεται ρητῶς ἀπό τό Σύνταγμα, τό Ἐθνικό καί τό Εὐρωπαϊκό Δίκαιο. Ἀντιθέτως, τό πλαστικό χρῆμα δέν παρέχει ἰσοδύναμες νομικές ἐγγυήσεις. Οἱ καταθέσεις – ἀκόμη καί στίς προηγμένες χῶρες – ἔχουν ἕνα βαθμό ἐπισφαλείας ἀφοῦ ἡ ἀξία τους ὑπερβαίνει τήν ἀξία τοῦ πραγματικοῦ χρήματος. Καταδείχθηκαν οἱ περιορισμένες δυνατότητες τοῦ συστήματος ἐγγύησης καταθέσεων. Ἐπιπλέον θά ὑπάρξει ὑπέρμετρη ἐνίσχυση τῶν τραπεζῶν ἔναντι τῶν πολιτῶν. Οἱ τράπεζες θά μποροῦν νά ἱκανοποιοῦν προνομιακά τίς ἀπαιτήσεις πέρα καί πάνω ἀπό τίς προτεραιότητες τοῦ ὀφειλέτη. Εὐπαθεῖς ὁμάδες πολιτῶν θά βρεθοῦν ἐκτός συναλλαγῶν. Θά μποροῦν νά διαμορφώνουν ἐλεύθερα τά ἐπιτόκια καταθέσεων, δίνοντας ἀκόμα καί ἀρνητικές τιμές. Τελικά, θά δοθεῖ στό τραπεζικό σύστημα μία ἀπεριόριστη ἐξουσία πάνω στήν πραγματική οἰκονομία. Μέ τήν κατάργηση τῶν μετρητῶν, καταργεῖται ἡ πραγματική ὑποχρέωση τοῦ Τραπεζικοῦ Συστήματος πρός τούς καταθέτες καί ἀνατρέπεται σέ μία στιγμή ἡ ἰσορροπία δικαιωμάτων καί ὑποχρεώσεων μεταξύ τῶν Τραπεζῶν καί τῶν δανειοληπτῶν.
6. Τά παρόντα πορίσματα ἐπαληθεύονται μέ τίς ὄχι εὐχάριστες γιά τήν πατρίδα μας ἐξελίξεις. Τό τραπεζικό σύστημα πού διαφεντεύεται ἀπό τήν Κεντρική Τράπεζα τῆς Εὐρώπης ἐπέβαλε στούς Ἕλληνες τόν αὐταρχικό ὁλοκληρωτισμό του. Ξαφνικά κλείνει τίς τράπεζες, δεσμεύει τά μετρητά καί ἐπιτρέπει μόνο μέ Κάρτες καί μέ τό σταγονόμετρο νά κάνουν ἀναλήψεις οἱ πολῖτες ἀπό τίς ἐλάχιστες καταθέσεις τους, ἀπό τούς πενιχρούς μισθούς τους ἤ τίς γλίσχρες συντάξεις τους.
Οἱ πάντες ὑποψιάζονται, ὅτι οἱ καιροί εἶναι προδρομικοί καί ἄλλων δεινῶν. Ὁ ἑλληνικός λαός ἐξακολουθεῖ νά ἀνθίσταται διά τῆς ὑπομονῆς καί τῆς ἐν Κυρίῳ ἐμπιστοσύνης.
Οἱ εὐρωπαῖοι ἄρχοντες δείχνουν τά δόντια τους πιστεύοντας, ὅτι θά τσακίσουν τή διακριτική ἀλλά σταθερή ἀξιοπρέπεια τῶν Ἑλλήνων, πού προέρχεται ἀπό τήν ἐν Χριστῷ ὑψοποιό ταπείνωση καί ἀπό τό μαρτυρικό φρόνημα ἑκατομμυρίων διά Χριστόν μαρτύρων καί ἡρώων τῆς μακραίωνος ἱστορίας μας.
Ἡ Κάρτα πλέον ταυτίστηκε στή συνείδηση τῶν Ἑλλήνων πολιτῶν μέ τήν ἀνέχεια, τή φτώχεια στήν ὁποία δέν εἶναι ἄμαθοι, μέ τήν ἀτέλειωτη ὑπομονή στίς μακριές οὐρές γιά ἀνάληψη ψίχουλων μετρητῶν μέ τήν ἀπίστευτη μοναδική καταφρόνηση στόν ἀρχαιότερο ἑταῖρο τῶν Εὐρωπαίων, πού δημιούργησε τόν πιό ἀνθρώπινο, τόν πιό ἀνθεκτικό θεανθρώπινο πολιτισμό.
Τώρα χρειάζεται νά μήν ἐθισθοῦμε στίς συναλλαγές μας μέ Κάρτες, καί νά μή διευκολύνουμε τά προγραμματισμένα σχέδια τῆς Νέας Ἐποχῆς. Ἔτσι δέν θά παρασυρθοῦμε εὔκολα καί ἄνετα στήν παραλαβή τῆς Κάρτας τοῦ Πολίτη, ὅταν ἐπιβληθεῖ, καί κατόπιν στό σφράγισμα.
Ἡ Ἑστία Πατερικῶν Μελετῶν διοργάνωσε τήν ἡμερίδα τῆς 28ης Ἰουνίου 2015 χωρίς νά ἔχει ὑπ’ ὄψιν της, ὅτι ἀπό τήν ἑπόμενη ἑβδομάδα θά ἐπραγματοποιεῖτο ἡ πρόβα generale τῆς Νέας Ἐποχῆς. Ἡ ἀχρήματη κοινωνία προβάλλει ἐφιαλτικά τήν ἀπανθρωπιά της μέ ἀπαραίτητο ἐργαλεῖο ἐπίθεσης τήν Κάρτα, πού θά ὀργανωθεῖ σέ Κάρτα Πολίτη.
Γιατί τόση ἐπιμονή στήν Κάρτα καί ὄχι στήν ἐλεύθερη ἀνάληψη μετρητῶν; Γιατί ὑποχρεωτική ἡ χρήση τῶν ἠλεκτρονικῶν συναλλαγῶν;
Διότι ἔτσι ἑδραιώνεται τό παγκόσμιο κράτος τῆς Νέας Ἐποχῆς πάνω ἀπό ἔθνη, πολιτισμούς καί θρησκεῖες. Ἡ Κάρτα θά ἀποτελεῖ τό μαγικό ἀπαραίτητο κλειδί κάθε πολίτη αὐτοῦ τοῦ ἀντίχριστου παγκόσμιου κράτους πού θέλει νά κρατᾷ στά νύχια καί στά δόντια του κάθε Ἕλληνα πολίτη ἀλλά καί κάθε πολίτη τοῦ ρέοντος, φθαρτοῦ καί ματαίου ἐπίγειου κόσμου.
Δόξα τῷ ἐν Τριάδι Θεῷ γιατί ὁ Ἕλληνας πολίτης εἶναι βαπτισμένος καί χρισμένος, διαποτισμένος μέχρι τά ἐνδότατα βάθη τῆς ὑπάρξεώς του μέ τήν ἄκτιστη Θεία Χάρη. Ἀντέχει κάθε μαρτύριο καί δίνει ἀληθινή μαρτυρία Χριστοῦ, ὁπουδήποτε καί ὁποτεδήποτε χρειασθεῖ πρός δόξαν τοῦ ἐν Τριάδι Θεοῦ καί πρός σωτηρίαν ὁλοκλήρου τῆς προσωπικότητος τοῦ κατ’ εἰκόνα καί καθ’ ὁμοίωσιν Θεοῦ πλασθέντος ἀνθρώπου.
7.Τέλος διαβάζουμε τόν Ἅγιο Παΐσιο πού γράφει:
Πίσω λοιπόν καί ἀπό τό τέλειο σύστημα «κάρτας ἐξυπηρετήσεως» ἀσφαλείας κομπιοῦτερ κρύβεται ἡ παγκόσμια δικτατορία, ἡ σκλαβιά τοῦ ἀντιχρίστου
Ἡ Κάρτα, ἡ ταυτότητα, ἡ εἰσαγωγή τοῦ σφραγίσματος, τί φανερώνουν;
Μετά λοιπόν ἀπό τήν κάρτα τήν ταυτότητα, τό «φακέλωμα» γιά νά προχωρήσουν πονηρά στό σφράγισμα… θά διαφημίζουν τό τέλειο σύστημα τό σφράγισμα στό χέρι καί στό μέτωπο… μέ τό 666 τό ὄνομα τοῦ Ἀντιχρίστου… («Σημεῖα τῶν καιρῶν» Ἁγίου Παϊσίου τοῦ Ἁγιορείτου).
Τό ὅλο ἑπομένως ζήτημα ἔχει ἔντονες ἐσχατολογικές διαστάσεις. Δέν ἰσχυριζόμαστε, βεβαίως, ὅτι οἱ ἠλεκτρονικές συναλλαγές ἤ τό πλαστικό χρῆμα εἶναι τό σφράγισμα τοῦ Ἀντιχρίστου. Εἶναι ὅμως, σαφῶς μιά προδρομική κατάσταση μέ ἔντονη τήν ἀναφορά της στά ἔσχατα.
Ἐπίσης δέν εἶναι καθόλου τυχαῖο, ὅτι ὁ Χριστός μας συναρτᾷ τήν ὁμολογία τῆς πίστεως πρός Αὐτόν μέ τό θέμα τῆς οἰκονομικῆς καί βιολογικῆς ὑπάρξεως τοῦ πιστοῦ, «…ἵνα μή τις δύνηται ἀγοράσαι ἢ πωλῆσαι εἰ μὴ ὁ ἔχων τὸ χάραγμα, τὸ ὄνομα τοῦ θηρίου ἢ τὸν ἀριθμὸν τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ». Χωρίς τήν Κάρτα (χωρίς ἀρχικά τό 666 καί μεταγενέστερα μέ τό 666) δέν θά μπορεῖ κανείς νά ἀγοράσει ἤ νά πουλήσει ἤ νά δικαιωθεῖ, ἄν καταφύγει στά δικαστήρια, ὅπως συμπλήρωσε ὁ νομοθέτης στό νόμο Α.Μ.Κ.Α. (ἄρθρο 153 τοῦ ν. 3655/2008).
Μέ τήν ἐπιβολή λοιπόν τῆς ἀχρήματης κοινωνίας ἀνησυχοῦμε, χωρίς βέβαια ἡ ἀνησυχία νά μπαίνει στή καρδιά μας, νοιώθουμε τόν ἐφιάλτη νά μᾶς πλησιάζει καί γιαυτό μέ σταθερότητα λέμε ὄχι στίς κάρτες, ὄχι στήν κοινωνία χωρίς μετρητά.